مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سردی همسرو بی توجهی

111 بازدید
سوال شده فوریه 28, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مریم
سلام
من حدود ۴ سال است که ازدواج کردیم و یک فرزند یک ونیم ساله دارم
همسرم نسبت به رابطه زناشویی خیلی سرد است و ما هر ده روز با اصرار من رابطه داریم . من خیلی ناراحتم همش فکر میکنم هیچ جذابیتی براش ندارم به خودش میگم چرا به من توجه نمیکنی دوستم نداری میگه از این حرفها نزن سردی میاره،
واقعا نمیدونم چکار کنم
ممنون از راهنمایی شما
3 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 28, 2023 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز
ببینید سردی همسر شما از نظر جنسی می تواند به موارد زیادی ارتباط داشته باشد و ارتباط زیادی به جذاب نبودن شما ندارد در این مسیر بهتر است از همسرتان بخواهید باهم به متخصص سکس تراپ مراجعه کنید تا به هردوی شما کمک شود مسیر ارتباطی بهتری را تجربه کنید تا زمانی که دلایل مشخص نشود نمی توان در این مورد نظری بیان کرد.
پاسخ داده شده Mar 2, 2023 توسط بی نام
یکی میشناسم آزمایش داد هورمون‌ هاش کم بود، با * قرص خوب شد و رابطه شون گرم شد. نگران نباش اصلا
پاسخ داده شده Mar 2, 2023 توسط vahid2627 حرفه ای (420 امتیاز)
سلام متأسفانه، مشکلاتی مانند سردی در رابطه زناشویی برای بسیاری از زوج‌ها اتفاق می‌افتد. در این مورد باید در نظر داشت که رابطه زناشویی یک توافق است و باید به دو طرف رضایت و خوشبختی بدهد. همچنین، این مسئله ممکن است تأثیرات منفی بر روی رابطه شما داشته باشد، به خصوص اگر هیچ تغییری صورت نگیرد.

این مشکلات می‌تواند برای زوجین بسیار سخت باشد، اما می‌توانید با تلاش و همکاری برای بهبود رابطه خود تلاش کنید.

ابتدا، می‌توانید با همسر خود به طور صادقانه و با احترام، در مورد نگرانی‌ها و احساسات خود صحبت کنید. این باید در یک فضای صمیمی و بدون تعریفات صورت گیرد. شما باید بدانید که این بحث نباید به محاکمه شخصیت یا نقد همدیگر منجر شود. هدف شما باید رسیدن به راه حل‌هایی برای بهبود رابطه شما با همسرتان باشد.

همچنین، باید برای فهم بهتر مشکلات همسر خود تلاش کنید. ممکن است دلایل دیگری نیز برای سردی همسرتان وجود داشته باشد که مورد توجه شما قرار نگرفته است. به همسر خود فرصت دهید تا به صورت صادقانه و بازگویی مشکلات خود را بیان کند و سعی کنید به او بیان کنید که درک احساساتش را دارید.

علاوه بر این، شما می‌توانید با همسرتان در مورد راه‌هایی برای افزایش احساس جذابیت و عشق بین شما صحبت کنید. شما می‌توانید به همسرتان بگویید که شما چگونه احساس می‌کنید و به او بگویید که چه کارهایی می‌تواند به شما کمک کند تا احساس محبوبیت و جذابیت کنید. به همین ترتیب، شما نیز می‌توانید راه‌هایی را برای احساس جذابیت و عشق به همسرتان پیدا کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,382 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 502 بازدید
2 پاسخ 344 بازدید
سوال شده ژان 25, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مرد خانه
1 پاسخ 400 بازدید
2 پاسخ 1,520 بازدید
2 پاسخ 295 بازدید
سوال شده Mar 3, 2018 در زوج درمانی توسط مریم
1 پاسخ 274 بازدید
سوال شده ژان 17, 2018 در زوج درمانی توسط بارانا
2 پاسخ 356 بازدید
1 پاسخ 300 بازدید
1 پاسخ 285 بازدید
1 پاسخ 521 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2017 در زوج درمانی توسط fati
...