مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

با حجاب احساس میکنم زشتم

172 بازدید
سوال شده اوت 12, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Motahare ممتاز (100 امتیاز)
سلام دخترم ۱۴ ساله من قبلا استایل عادی داشتم و زیاد بی حجاب نبودم ولی دوستای بی حجاب و .... زیادی دارم مامان چند روز پیش بهم گفت دیگه چادر بپوشم ولی من با چادر احساس میکنم زشت شدم و وقتی میبینم اونا با موهاشون و آرایش برای خودشون چهره میسازن خیلی ناراحت میشم چون واقعا خوشگل میشن بدون حجاب ولی خب با چادر هیچکی نگاهم نمیکنه نه ک جنس مخالف منظورم اینه کلا انگار من زشت ترینم بینشون خودمم میخوام بدون چادر باشم ولی نمیشه واقعا حتی اگه چادرم سرم کنم دلیلشو نمیدونم چون من واقعا با حجاب احساس زشت بودن و نچسب بودن میکنم لطفا کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 13, 2023 توسط mnghvhbvgvggcggcgg ممتاز (140 امتیاز)
نمایش از نو اوت 15, 2023 توسط mnghvhbvgvggcggcgg
سلام خوب هستین
به نظر بنده نظر بقیه برات مهم نباشه و اهمیت نده نه در این قضیه بلکه در تمام اتفاق های زندگی نظر دیگران براتون مهم نباشه چون در این صورت زندگی براتون سخت میشه و راهی رو برو که درست و مستقیم هست از نظر اسلام زن موجودی لطیف و پر از احساس هست؛ به این مثالی که میزنم دقت کنید: این موجود(زن) مانند جواهری با ارزش و گران قیمت هست،  اگر توجه کنید انسان ها وسایل با ارزش خود رو داخل گاو صندوق یا جایی پنهان میکنند تا از دید  دزد دور باشد و لوازمی که ارزش ندارد رو اهمیتی قائل نمیشوند پس حجاب هم مانند این مثال میماند و چون زن موجودی با ارزش هست باید کمالات و زیبایی های خودش رو در برابر نامحرم و افراد سود جو و هوس ران دور نگه دارد.
در نظر خود بنده افراد با حجاب زیباتر هستند شما به دختر بچه های 7 الی 8 ساله که چادر میپوشند نگاه کنید چقدر زیبا هستند؛  کلا چادر به دختران زیبایی خاصی میدهد.
بازم سوالی بود در خدمتم.
یاعلی.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,247 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 249 بازدید
سوال شده ژان 17, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط سارا
2 پاسخ 309 بازدید
سوال شده مارس 9, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط دانیال سلامت
1 پاسخ 175 بازدید
2 پاسخ 385 بازدید
2 پاسخ 109 بازدید
1 پاسخ 2,000 بازدید
1 پاسخ 110 بازدید
...