مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مازوخیسم و تمایل به رابطه ارباب برده ای در دختر ۱۵ ساله

452 بازدید
سوال شده 27 Mar 2024 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Map1992 حرفه ای (700 امتیاز)
ویرایش شده 29 Mar 2024 توسط Map1992
سلام... من یه پسر ۳۲ ساله هستم و یه خواهر ۱۵ ساله دارم... چند وقتیه که من متوجه شدم که خواهرم گرایشات عجیبی داره؛ به عنوان یه دختر مذهبی، راستش برام کمی عجیب بود... خواهرم، چادری و بسیار مذهبی است و به همین خاطر، این گرایشات، برام بسیار عجیب بود و با توجه به خجالتی و کم حرف بودن اون، اینکه خیلی باز در مورد گرایش و خواسته اش صحبت می کرد هم برام تعجب برانگیز بود... حدود چند هفته پیش که ما با هم تنها بودیم، خواهرم از من درخواست کرد که با هم سه تا چالش رو اجرا کنیم. او به من گفت که به شدت علاقه به بسته شدن و بی دی اس ام داره و از من خواست که دست و پا و دهنش رو ببندم و با خشونت و تحقیر باهاش رفتار کنم... من اولش قبول نکردم اما اینقدر التماس و گریه و زاری کرد که بالاخره راضی شدم. او از من خواست که نقش یک دزد رو بازی کنم و خودش نقش یک دختر بسیجی که از مسجد به خونه برمیگرده... برای همین لباس های بیرون (چادر، مانتو و مقنعه) پوشید و بیرون رفت و به من گفت که مثلا دو دقیقه دیگه برمیگرده و من باید نقش یک دزد رو بازی کنم و یه جای خونه قایم بشم و وقتی برگشت اون رو غافلگیر کنم... با یک دستم دهنش و با یه دست دیگه، دست هاش رو بگیرم و اون رو به اتاق ببرم و روی تخت بندازم... بعد چادرش رو دربیارم و دست و پاش رو با طناب ببندم و اون تقلا کنه و در تمام این مدت، به من التماس میکنه و من باید با عبارات تحقیرآمیز اون رو خطاب کنم و بدترین فحش هارو نثارش کنم و ازش بخوام که لال مونی بگیره وگرنه میکشمش. بعد هم دهنش رو با چسب ببندم و ده دقیقه بعد آزادش کنم... بهم‌ گفت که این کارها رو باید مو به مو انجام بدم...
چالش دوم... چند دقیقه بعد اون اومد و یک سناریوی از قبل آماده شده دیگه با خودش آورده بود... او از من خواست که من بیرون باشم و اون توی خونه... اون نقش یه دختر دانش آموز و من نقش مثلا معلم خصوصی رو بازی کنم... بیام توی خونه و اون چادر عربی، مانتو و مقنعه چانه دار سرش است و من باید دوباره وارد نقش دزد بشم و همون کارها رو با اون بکنم ولی کمی متفاوت با قبل باشه... سناریو لحظه به لحظه از قبل آماده شده بود... من بدبخت هم قبول کردم... من وارد شدم و پس از چند دقیقه صحبت الکی و نقش بازی کردن، بهش حمله ور شدم و دستش رو بستم... همونطور با چادر عربی و مقنعه چونه دار، اون رو کشون کشون آوردم و روی مبل انداختم... او هم در ایفای نقش خود، مدام التماس می کرد که هر چی میخوام بردارم و برم و بهش کاری نداشته باشم... و من در همین لحظه، یه پارچه را در حلق او فرو برده و با پارچه ای دیگری دهانش را بستم... بعد او را به اتاق دیگری بردم و روی تخت انداختم و پاهاش رو بستم و ادامه ماجرا...
در سناریوی سوم هم من باید در هنگام ایفای نقش دزد، به جای اینکه دست و دهنش رو بگیرم، با چاقو اون رو تهدید کنم و مجبورش کنم که به اتاق بره... اون التماس کنه و من تهدیدش کنم و فحشش بدم... بعد ببرمش لب تخت بشینه و بعد دست هاش رو از پشت ببندم و بندازمش روی تخت و به مدت چند دقیقه به شدت شکنجه و تحقیرش کنم... من بدبخت هم دوباره قبول کردم... اون یه پیراهن آستین کوتاه، چادر رنگی و روسری رو پوشید... قرار شد که من دزد باشم و اون یه دختر تنها..‌. من بیرون خونه واستادم و وقتی که اون مثلا میخواست در رو باز کنه و بیاد توی ایستگاه پله ها، با چاقو تهدیدش کردم... مجبورش کردم چادرش رو گوشه ای بندازه و دست هاش رو ببره بالا و همینجوری بشینه روی مبل... نشستم کنارش و ازش سوال پرسیدم: مثلا چند سالته، پدرت کجاست، مادرت کجاست و از این جور حرف ها... بعد بهش گفتم که رو به دیوار واسته و دست هاش رو پشت سرش قرار بده... روسری اش رو باز کردم و دستش رو از پشت بستم... بردمش توی اتاق و بهش گفتم که لبه تخت بشینه... وسط کار بودیم که اون گفت که میخوام تو از این بعد، ارباب باشی و من برده... حتی ازم خواست که اون رو توی خونه برده خطاب کنم و هر کاری که دارم بگم تا اون انجام بده...
اون روز بالاخره تموم شد و تا الان که سه ماه میگذره دیگه تکرار نشده؟ حالا من می خواستم بپرسم که آیا خواهرم که اکنون در عنفوان نوجوانی است، مبتلا به اختلال مازوخیسم و بی دی اس ام (BDSM)‌ شده... چکار کنم که از این وضعیت نجاتش بدم، راهنمایی و کمک میخوام...
6 پاسخ
پاسخ داده شده 27 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
اینکه از شما میخواد که با چادر و مانتو این کار رو باهاش بکنید، کمی عجیبه... تجربه قبلی نداشته؟ حالا یا خودش یا بقیه اعضای خانواده. یا اینکه در خونه در این مورد صحبت شده باشه. مثلا خاله با مادرتون صحبت کنه و بگه که فلان زن فامیل دور، دزد اومده خونه شون و...
دارای دیدگاه 27 Mar 2024 توسط Map1992 حرفه ای (700 امتیاز)
من‌ نمیتونم با اطمینان بگم که در دوران‌ کودکی، تجربه قبلی داشته یا نداشته یا مورد کودک آزاری و سوء استفاده جنسی قرار گرفته یا نه؟ راستش خیلی کم رو و خجالتی هست و به جز خانواده، زیاد با کس دیگه ای صحبت نمیکنه. بلوغ دیررس داشته و هنوز هم جاذبه های زنانه زیادی نداره. چهره اش هم معمولیه، نه زشته نه قشنگ.
حالا علاقه به بازی بسته شدن، از اونجایی که دیگه تکرار نشده، زیاد برام مهم نیست. راستش خوشحال هم هستم چون احساس می‌کنم که از اون روز به بعد، استرس هاش خیلی تخلیه شده. ولی اینکه گفت که میخواد من ارباب باشم و اون برده، این داره من رو آزار میده. البته از اون روز به بعد، دیگه این حرف رو تکرار نکرده ولی احساس میکنم با رفتارش و با نگاهش داره به من همین پیام رو میده.
البته این رو بگم که اگرچه خواهرم هیچوقت در زندگی اجتماعی، شخصیتی قوی و نیرومند نداشته؛ اما الان به وضوح در خانواده و در جمع فامیل و دوستان و در ابعاد مختلف زندگی، تمایل به تحقیر شدن پیدا کرده.
دارای دیدگاه 27 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
خودتون چی؟ اگر خودتون دارای یک شخصیت خیلی قوی، نیرومند و حمایتگر هستید، پس جای تعجب نداره که خواهرتون میخواد شما اربابش باشید. تحت تسلط یک شخص قوی بودن؛ باعث ایجاد احساس امنیت و حفاظت در افراد ضعیف می‌شود. یکم بیشتر درباره خودتون و خواهرتون بگید، قد شما چقدره و قد خواهرتون چقدره؟ آیا شما بدنسازی می‌کنید و عضلات و هیکل قوی و درشتی دارید؟ آیا شخصیت سلطه گر، خودنما، خودمحور و افراط گرایی دارید؟

درباره خانوادتون هم بگید، آیا پدر و مادرتون خیلی کنترل‌گر هستند؟ فرزندانی که والدین کنترل‌گر دارند، بیشتر در معرض ابتلا به این اختلال هستند. والدین کنترل‌گر نیاز به اطاعت و تبعیت در هر زمان دارند. به طوری که جایی برای بیان نظرات و نیازهای کودک باقی نمی‌گذارند. دریافت عشق مشروط به خوب‌بودن است. این والدین ممکن است کودک را مورد آزار، تنبیه و تحقیر قرار دهند تا کودک دست از پا خطا نکند. این گونه بزرگ‌شدن می‌تواند تأثیر عمیقی در شکل‌گیری شخصیت کودک داشته باشد و او را مستعد ابتلا به اختلالاتی مثل مازوخیسم کند.
دارای دیدگاه 27 Mar 2024 توسط Map1992 حرفه ای (700 امتیاز)
قد خودم ۱۷۵ و قد خواهرم ۱۵۲ است. خودم چاق و توپر هستم و چهارشانه و بدنم شبیه افرادیه که باشگاه میرن، ولی اصلا ورزش نمیکنم. اما خواهرم خیلی لاغر و نحیف و استخوانی هست. به شخصه شخصیت خیلی قوی ندارم؛ اما نسبت به خواهرم، خیلی قوی تر و محکم تر هستم. والدین مون هم معمولی هستند نه خیلی کنترل گر.
دارای دیدگاه 29 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
ویرایش شده 29 Mar 2024 توسط Mahdi1370
تو سوالتون نوشتید که خواهرتون ازتون خواسته که شکنجه اش هم بکنید؛ میشه بگید چه شکنجه هایی؟
دارای دیدگاه 29 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
آیا کارهای بچگانه و کلاسیک مثل گاز گرفتن، نیشگون گرفتن، قلقلک دادن؟ یا شکنجه هایی که در روابط بی دی اس ام خشن مورد استفاده قرار می گیرند؟
دارای دیدگاه 29 Mar 2024 توسط Map1992 حرفه ای (700 امتیاز)
نه شکنجه های تا حدودی زجرآور... مثل سیلی زدن، اسپنک زدن، اهانت های کلامی و ناسزا گفتن، تحقیرشدن... همچنین ازم میخواست که دو تا گیره بیارم و از روی لباس به نوک سینه هاش بزنم.
دارای دیدگاه 29 Mar 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
پدر مادرتون چند سالشونه... اگه خواهر و برادر دیگه هم دارید، بگید که اونا چند سالشونه؟
دارای دیدگاه 29 Mar 2024 توسط Map1992 حرفه ای (700 امتیاز)
پدرم ۶۱ سالشه، مادرم ۵۲ سالشه و یه خواهر دیگه دارم که ازدواج کرده و ۳۵ سالشه. خودم ۳۲ سالمه و خواهرم که این مشکل رو داره، ۱۵ سالشه.
دارای دیدگاه 29 Mar 2024 توسط meysam حرفه ای (660 امتیاز)
فاصله سنی شما با خواهرتون یه خورده زیاده (۱۷ سال اختلاف)؛ دقیقا مثل یه لیتل گرل و شوگر ددی. این اختلاف سن برای دایی/عمو و خواهر زاده/برادر زاده هم زیاده؛ چه برسه به خواهر و برادر. بین شما و خواهرتون هم که ۱۷ سال هواخوری داشته و برادر خواهر دیگه ای نبوده. احتمال هم میدم که شما مردی هستید که بیشتر از سنتون نشون میدین و خواهرتون هم کمتر از سنش نشون میده. از لحاظ قدی و هیکلی هم که با هم خیلی اختلاف دارید. خواهرتون هم که خیلی خجالتی و کم حرفه. شخصیت تون هم که از خواهرتون قوی تره. پس جای تعجب نیست که اون به سمت شما گرایش داشته باشه و بخواد که تحت سلطه شما باشه.
یه چیز دیگه میخوام بگم ناراحت نشید. با توجه به شخصیت سلطه پذیر خواهر شما، خیلی باید حواستون بهش باشه. توی اجتماع، توی مدرسه تا کسی ازش سوء استفاده نکنه. احتمالش هست که حتی توی مدرسه، دخترهای دیگه مجبورش کنن که کارهایی رو براشون انجام بده؛ از اینکه مجبورش کنن که در مسیر برگشت، کیفشان رو حمل کنه یا تکالیفشون رو انجام بده بگیر تا کارهای کثیف جنسی مثل لز. حتی یکی از دوستاش ممکنه مجبورش کنه که مثلا با برادرش رابطه برقرار کنه.
پاسخ داده شده 30 Mar 2024 توسط meysam حرفه ای (660 امتیاز)
اگر خواهرتون از شما میخواست که دست و پاش رو ببندین و به زور باهاش رابطه برقرار کنید؛ میشد بگیم که قبلا مورد سوءاستفاده و آزار جنسی و جسمی قرار گرفته‌ و تصور می‌کند برای اینکه بتواند خاطرات تلخ تجاوز را از یاد ببرد یا بتواند آن را در ذهنش حل و فصل کند، میخواهد رابطه خشن با کس دیگر برقرار کند. اما خواهر شما فقط میخواد که دست و پاش رو ببندین و رابطه ارباب برده ای (آن هم در کلاسیک ترین حالت ممکن) داشته باشین. این فقط یه فانتزی معمولی هست. یعنی حتی نمیشه بگیم که فیلم پورن دیده و همچین تخیلات پیدا کرده؛ با دیدن همین فیلم هایی که از تلویزیون پخش میشه هم ممکنه چنین تمایلاتی پیدا کرده باشه.
پاسخ داده شده 2 مارس 2024 توسط هیلا حرفه ای (340 امتیاز)
ولی من حس میکنم این سناریو ها از سمت شماست.
با این فرض که از سمت شما نبوده. پدر و مادر شما کجاست؟ چرا اختلاف سنی شما انقدر زیاده؟ با توجه به توضیحات درباره مذهبی بودن چرا ازدواج نکردید؟ چرا باهم تنهایید؟؟؟
در ضمن سایت جای خوبی برای رفع مشکل نیست. چرا به جای رفتن پیش تراپیست به حرفای نامعقولانه‌* یک دختر بچه که عزیزترینتونه گوش میدید؟
دارای دیدگاه 2 مارس 2024 توسط Map1992 حرفه ای (700 امتیاز)
پدر و مادرم اصلا توی باغ نیستند. پدرم که مدام از این جلسه مذهبی به اون جلسه مذهبیه. مادرم که همش توی بسیج و دنبال واسطه گری ازدواج برای این و اون هست. اینکه چرا اینقدر اختلاف سنی مون زیاده رو هم باید از پدر و مادرم بپرسید :)))
الان دو روزه که دنبال تراپیست خوب میگردم؛ اما تراپیست مجرب در مشهد پیدا نکردم. اصلا به نظر شما، اول خواهرم رو پیش روانشناس ببرم یا روان پزشک؟
دارای دیدگاه 3 مارس 2024 توسط هیلا حرفه ای (340 امتیاز)
والا چه عرض کنم من اصلا تخصصی ندارم. ولی بنظرم روانشناس بهتره. چون تشخیص میده ببرید پیش روانپزشک یا نه.
میتونید از مشاوره تلفنی استفاده کنید.
پاسخ داده شده 2 مارس 2024 توسط هیلا حرفه ای (340 امتیاز)
نظر دیگرم اینه که خواهرتون زیادی رمان میخونه. یا به نحوی منعش کنید یا آگاه. در ضمن مراقب دوستاش باشید. این روزا دوست و همکلاسی اصلا بدرد نمیخوره
پاسخ داده شده 5 مارس 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
آقای map1992؛ توی پیام‌ها در بخش دیدگاه گفتین که خواهرتون دیگه به صراحت ازتون نخواسته که شما ارباب باشید و خودش برده؛ اما توی رفتارهاش مشهوده که تمایل به بردگی داره... میشه چند نمونه از این رفتارها رو نام ببرید...
دارای دیدگاه 5 مارس 2024 توسط Map1992 حرفه ای (700 امتیاز)
۱. چند وقتی میشه عادت داره ‌که همیشه سرش رو با یه دستمال، سربند، روسری یا مینی اسکارف ببنده. درست همانند کسانی که میخوان کار یا خونه تکونی بکنن. درست عین یه خدمتکار.
۲. با اینکه لباس های خوشگل، نو و جدید داره، اما تمایل داره که لباس های زشت و قدیمی خودش یا لباس های قدیمی و از مد افتاده خواهر بزرگترم رو بپوشه. بنابراین همیشه لباس هاش به تنش زار میزنه؛ همشون مندرس هستند؛ یا خیلی تنگ هستند یا خیلی گشاد. و همچنین تمایل داره که چند تا لباس رو هم بپوشه. ظاهرش درست عین زنان سیاهپوستی است که در سریال های قدیمی خارجی، نقش خدمتکار رو بازی میکنن.
۳. اگر کسی رو مبل نشسته باشه، اون هرگز روی مبل نمیشینه و کنار پاهاش دو زانو روی زمین میشینه. هر وقت هم که به زور مجبورش میکنم که روی مبل میشینه، عادت داره که دست هاش رو بگذاره پشت سرش؛ جوری که انگار ‌دستاش از پشت بسته شدند...
۴. وقتی که صداش میزنی، می دود و به سرعت خودش را می رساند؛ انگار که اگر دیرتر بیاد، اربابش با شلاق میوفته به جونش...
۵. خواب و خوراکش خیلی کم شده...
۶. الکی میره دستشویی و توالت و حمام رو میشوره...
۷. اصرار داره که جوراب های بو گندوی من رو با دستای خودش بشوره...
۸. عادت داره که موهاش رو خیلی سفت و به صورت گوجه ای ببنده؛ جوری که احساس میکنم خیلی اذیته...
۹. دوست داره که جلوی بقیه تحقیر بشه؛ مثلا وقتی که مادرم با کسی در مورد مشکلات اون (کم رویی، کم حرفی و تجدید شدن) حرف میزنه و میگه دخترم فلانه و فلان، خواهرم عشق میکنه...
دارای دیدگاه 19 مارس 2024 توسط Mahdi1370 حرفه ای (1,540 امتیاز)
توی یکی از پیام هایی که در جواب سوالات کاربران دیگر داده بودید، فرموده بودید که حتی اگه خواهرتون با بچه هایی که پنج شیش ساله هستند، توی اتاق بازی کنه هم خیالتون راحت نیست؛ چون مطمئنید که همون بچه های پنج شیش ساله هم میتونند اون رو تحت سلطه خود در بیاورند... می خواستم بدونم که آیا چنین چیزی تا حالا اتفاق افتاده؟
پاسخ داده شده 19 مارس 2024 توسط meysam حرفه ای (660 امتیاز)
رابطه پدر و مادرتون با هم چجوریه؟ رابطه خواهر بزرگترتون و شوهرش چجوریه؟ آیا مادر و خواهر بزرگتر شما هم تمایل به مطیع بودن دارند یا خیر؟
دارای دیدگاه 19 مارس 2024 توسط Map1992 حرفه ای (700 امتیاز)
رابطه مادر و پدرم چندان خوب نیست. هر دوشون نسبت به همدیگه دیکتاتور، پرخاشگر و سرکش هستند و مدام با یکدیگر جدال دارند؛ از انتخاب برنامه‌های تلویزیونی گرفته تا اینکه به کجا بروند و به کجا نروند، چه چیزی بخورند و چه چیزی نخورند و سایر تصمیمات مرتبط با زندگی مشترک...
رابطه خواهرم بزرگترم با شوهرش هم همینطوره؛ البته با شدت کمتر...
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,794 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 332 بازدید
سوال شده ژوئیه 24, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
5 پاسخ 1,224 بازدید
سوال شده ژوئیه 6, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ....
2 پاسخ 915 بازدید
1 پاسخ 142 بازدید
0 پاسخ 48 بازدید
1 پاسخ 709 بازدید
...