مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بهترین راه برای ادامه و یا پایان این زندگی زناشویی

406 بازدید
سوال شده ژوئیه 8, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام، خواهرم 9سال پیش ازدواج کردند، با شوهرشون مشکل دارند، حتی شوهرشون اجازه * رفت و امد به ما هم نمیدن. خودشون تهران زندگی میکنن، ما رشت هستیم. حتی سالی یک بار هم که بخوان بیان دیدن خانواده با دعوا میان. اگه بزارن. یه بچه 4 ساله هم دارن. تو این سالها تقریبا همیشه با دعوا و قهر بوده. شوهرشون همیشه قهر میکنن. حتی اگه از طعم یه غذا خوششون نیاد دعوا میگیرن و قهر میکنن. چن سال پیش هم از کارشون اومدن بیرون. و الان بعضی وقتا کار میکنن. منطقشون اینه که میخوام رییس خودم باشم. هرکاری دلشون بخواد میکنن. و احترامی هم قائل نیستن برای خونواده خانمش. خیلی خواهرم رو زدن. حتی یه انگشتش هم شکسته. ولی تقریبا یه ماه پیش یه بحثی شد که زدن خواهرمو و پاش اسیب دید خواهرم شکایت کردن و کلی پیگیری که مامور اومد در خونه شون تا برگه بده بهشون با اینکه خونه بودن و از ایفون جواب دادن ولی پایین نرفتن و مامور هم گفت که بدون اجازه نمیتونم بیام داخل خونه چون خودم ممکنه محکوم شم. خلاصه اینکه خواهرم که اومدن بالا شوهرش زنگ میزنه به یکی از دوستاشون که فلانی میخوام از خانمم شکایت کنم خودم نمیام از طرفم یه شکایت نامه تنظیم کن. موضوعش هرچی باشه به خودت میسپرم. تا فردا راه بنداز کارمو. اشنا زیاد دارن تو کلانتری و اینجور جاها. حتی نفقه هم به خواهرم نمیدن. یا حتی پول برای خرج خودش یا خونه. فقط برای بچه ش بخواد و خودش چیزی بخره. یا حتی خوراکی. الان خواهرم نمیدونه چیکار کنه. اون اقا میتونه بی دلیل شکایت کنه؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 8, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در اول نیاز است خواهر شما تصمیم بگیرند که می خواهند با زندگی با این شرایط و این آقا ادامه بدهند یا خیر ؟ که بهتر است تصمیم گیری در این مورد را نیز بر عهده خودشان بگذارید تا احتمال پشیمانی در آینده برای ایشان کاهش یابد و پذیرش بهتری نسبت به هر اقدام خود داشته باشند.

1. خواهرتان چند سال دارد؟

2. ایشان از نظر مالی مستقل می باشند؟

3. خودشان تصمیم به جدایی دارند؟

4. ایشان فرزندی دارند ؟
دارای دیدگاه ژوئیه 9, 2019 توسط بی نام
بله من دخالتی نمیکنم تو زندگی شون. 30 سال، نه شاغل نیستن. بله اصلا دوس ندارن زندگی با این اقارو فقط به خاطر اینکه بچه 4 سالشون از لحاظ عاطفی مشکل پیدا نکنن موندن. واینکه میدونن اگه اقدامی کنن برای جدایی اون اقا بچه رو دست اویزی قرار میده برای اذیت کردنش. اگر خواهرم هر اقدامی کنه بی نتیجه میمونه چون با دوستانی که دارن جلوی پرونده رو میگیرن. بالا هم گفتم که اشنا تو مراجع قانونی و اینها زیاد دارن. راحت پرونده سازی میکنن. حتی یه بار که خواهرم اومدن شمال بعد از یک سال. فقط برای اینکه یکبار تلفنش رو جواب نداد چون خواب بود باهاشون دعوا گرفت و رفتن عدم تمکین گرفتن و پرونده ساختن. درصورتیکه وقتی خواهرم خونه خودشه ایشون اصلا حرف نمیزنه باهاش و همیشه خونه مادرش میره. و اگر هم خواهرم خبر بگیرن ازشون میگن بهشون ربطی نداره و هرکاری بخوان انجام میدن
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,282 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 252 بازدید
3 پاسخ 301 بازدید
3 پاسخ 646 بازدید
0 پاسخ 159 بازدید
1 پاسخ 293 بازدید
3 پاسخ 291 بازدید
3 پاسخ 1,222 بازدید
1 پاسخ 399 بازدید
2 پاسخ 515 بازدید
...