مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

علل افکار عجیب و غیرعادی پس از تماشای فیلم

163 بازدید
سوال شده اوت 3, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط رایحه ممتاز (100 امتیاز)
سلام خسته نباشید

من میخوام مشکلم رو مطرح کنم. ممنون میشم اگه کمک کنین. باورم نمیشه اینجوری ام. مثلا آینده میخوام روانشناس جامعه بشم. خجالت می کشم.

من این تابستون خیلی فیلم دیدم. فیلم و سریال پشت سر هم و مادر و پدرم اوایل مخالفت می کردن ولی چون نمی توانستن جلوی حاضرجوابی منو بگیرن، کوتاه اومدن. یه سریالی که خیلی بدجور روی فکرم تاثیر گذاشت، اسمش gotham بود که یه سریال اکشن و جنایی ئه. یکی از شخصیت هاش که جنایتکار اصلیه منو عوض کرده. دیالوگاش خیلی منو توی خودم فرو بُرده. همش فکر می کنم می تونم بهترین جنایتکار دنیا بشم. کسی که همه چیز رو عوض کنه. افکار مخرب پشت سر هم. اگه بخوام درباره * نقشه هایی که برای اطرافیان کشیدم حرف بزنم، خجالت می کشم پس این قسمتشو نمیگم. ببخشید. خلاصه تصمیم دارم آمریکا درس بخونم تا به باند های تبهکاری مختلف دسترسی داشته باشم. بدتر از این ( یا شاید هم بهتر ) این که یه مدت می خواستم قهرمان بشم. کنگفو یاد بگیرم. دنیا رو نجات بدم. نمیدونم چیکار کنم. لطفا مسخره ام نکنین. با کسی هم خیلی صمیمی نیستم توی خانواده بجز مادرم که اگه بفهمه، نمیزاره دیگه فیلم ببینم. بعضی وقتا فکر میکنم چون دخترم، دیگه راهی واسه بهتر شدن نیست. از این می ترسم که واقعا موفق باشم این افکار منفی رو به حقیقت تبدیل کنم و شاید... شاید یه جنایتکار بشم. نمی خوام این افکار روم تاثیر بزاره. مخصوصا که امسال سال مهمی واسه درس خوندنه. ممنونم اگه کمک کنین.
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,967 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 251 بازدید
1 پاسخ 72 بازدید
2 پاسخ 238 بازدید
سوال شده Mar 25, 2021 در قبل از ازدواج توسط نگار
1 پاسخ 494 بازدید
0 پاسخ 202 بازدید
سوال شده ژان 4, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط فاطمه
2 پاسخ 2,224 بازدید
1 پاسخ 138 بازدید
0 پاسخ 103 بازدید
سوال شده نوامبر 7, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 962 بازدید
2 پاسخ 593 بازدید
...