مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عدم یافتن شریک عاطفی مناسب

276 بازدید
سوال شده اوت 29, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط مهدی
سلام دکتر. من یه پسر 27 ساله ام. تحصیلکرده و کارمند و دارای زندگی مستقل.از لحاظ رفاه وضعیت مناسبی دارم ولی به علت یه عارضه توی صورتش بخاطر تصادف در زمان کودکی که قابل رفع نیست هم اعتماد بنفس رودر رویی با جنس مخالف رو ندارم و هم چند باری که برای (دوستی) با چند تا خانوم پا پیش گذاشته جواب رد شنیدم. الان وقتی میبینم بقیه دوستام که شاید از لحاظ اجتماعی و مالی وضعیتی پایین تر از من دارند ولی بدلیل وضعیت ظاهری عادی توی روابط عاطفی موفق هستند از درون احساس حقارت و خلاء نبود (محبت دونفره، مسئولیت ناشی از رابطه عاطفی، رفع نشدن نیاز جنسی رو) داغونم میکنه. میدونم ورود به رابطه عاطفی قرار نیست مشکلی از کسی حل کنه ولی من طالب رابطه عاطفی برای رفع نیاز روحی و جسمی ام. الان در وامونده ترین حالت ممکنم. 27سالمه هنوز شریک عاطفی و رابطه جنسی نداشتم.

لطفا راهنماییم کنید از این وضعیت که داره ختم ب افسردگی میشه در بیام
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 29, 2019 توسط zanyx
درود،اولا مشکل از شما نیست مشکل از جامعه است،در جامعه ای که کاباره نداشته باشد مردانش به نام عشق نیاز های جنسی خود را برطرف میکنند اگر فقط میخواهید شبیه عامه مردم ازدواج را بر پایه نیاز های فانی،از جمله قیافه،پول،ماشین،شهوت و.... باشد بهتر است اصلا به فکر ازدواج نباشید در مورد صورتتان مشکلی هم نیست فقط فکر های منفی خودتان باعث میشود به شما جواب رد بدهند!!!
برای مثال فردا با یک خانم قرار دارید، و تو این فکر میکنی "فردا که برم صورتم رو ببینه اصلا قبول نمیکنه اصلا نمیشه،غیر ممکنه" و حرف های منفی دیگر" اما اگر با افکار مناسب پیش برید مشکلتان حل میشود همه چیز به فکر انسان بستگی دارد،شاید باور نکنید اما زنانی هم هستند شوهران خوشتیپی دارند اما راضی نیستند زیرا اخلاق بد شوهرشان انقدر بد و مزحک است که دیگر ظاهر زیبا از بین میرود،هر انسانی ضعف های خودش را دارد سعی کنید اخلاقتان،برخوردتان خوب باشد بهت قول میدهم که دیگر توجهی دیگر به ظاهر نمیکند

موفق باشید بدرود
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,956 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 1,279 بازدید
سوال شده فوریه 2, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ارزوی سکسی شاداب با همسرم
3 پاسخ 390 بازدید
1 پاسخ 318 بازدید
1 پاسخ 86 بازدید
سوال شده دسامبر 14, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط سمیه
1 پاسخ 43 بازدید
0 پاسخ 168 بازدید
0 پاسخ 114 بازدید
...