مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

از بین بردن احساسات بد

225 بازدید
سوال شده سپتامبر 2, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط لیلا
با سلام
32سالمه و مدتیه احساس میکنم زندگیم بیهوده تلف شده خب واقعا هم شده .مجرد و بیکار هستم اما تحصیلات دارم و میتونستم سر کار برم حتی فرصت های شغلیمو بخاطر ادامه تحصیل از دست دادم ولی به اون چیزی هم که میخاستم نرسیدم و چیزایی که میتونستم داشته باشم رو هم از دست دادم و حتی فرصت برای ازدواج رو . الان از خودم خیلی بدم میاد  از اینکه  وارد محیط کار بشم هم استرس دارم میترسم نتونم کارمو درست انجام بدم ولی با اینحال قصد دارم به زودی مشغول به کار بشم و اقداماتی رو در این زمینه انجام دادم. ولی هنوز هم یهو حالم بد میشه و دلم میخاد خودمو بکشم قبلا هم یه بار اینکارو کردم چند سال پیش. آدم عصبی هستم مخصوصا اگه کسی ازم انتقاد کنه چون به نظر خودم من تلاشمو کردم شاید به جای نرسیدم ولی تلاش کردم از اینکه دیگران جوری باهام برخورد کنند که یه آدم بیخود و تنبل هستم متنفرم. ولی به شدت مسئولیت پذیرم . نمیدونم چکار کنم تا حالم خوب بشه . تا احساس خوبی داشته باشم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 2, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که هر انسانی ویژگی های مثبت و منفی دارد و کمال برای هیچ فردی وجود ندارد اگر شماب خواهید در هر زمینه ای کامل ترین باشید احساس رضایت شما به حداقل می رسد و مدیریت موقعیت ها برای شما کاهش می یابد.

1. دلیل شما برای به تاخیر انداختن داشتن شغل چیست؟

2. روابط اجتماعی شما با خانواده و دوستانتان چگونه می باشد؟

3. فکر می کنید اگر شما نقضی داشته باشید چه اتفاقی رخ می دهد؟

4. بیشتر طول روز از نظر خلقی چگونه می باشید؟

5. منظور شما زا تجربه مرگ چیست و رد زمان فعلی نیز این افکار را دارید؟

6. چه میزان خواسته ها و استعدادهای خودتان را می شناسید؟

7. برنامهر وزانه زندگی شما چگونه می باشد؟
دارای دیدگاه سپتامبر 2, 2019 توسط بی نام
قبولی در ازمون استخدامی مصادف با قبولی در مقطع تحصیلی بعدی شده بود و به همین دلیل از شغل انصراف دادم و بعد از اتمام آن مقطع هم فرصت خود رابرای دکتری گذاشتم اما متاسفانه بی ثمر بود .
به نظر خودم استعدادهای زیادی دارم کار با نرم افزارهای مختلف رو بلد هستم ترجمه انگلیسی من هم تقریبا خوب هستم. ولی در مورد درس همیشه احساس میکنم هیچی بلد نیستم با اینکه همیشه در آزمون های کتبی و استخدامی بالاترین نمره را کسب میکردم ولی احساس میکنم نمیتوانم از معلوماتم در محیط کار استفاده کنم . با اکثر دوستانم قطع رابطه کردم جز یک نفر. جز برای کارهای ضروری از خانه بیرون نمیروم  در منزل هم اکثرا در اتاق خودم هستم. دوست ندارم با دیگران رابطه داشته باشم چون یا از ازدواج سوال میکنند یا شغل. الان در حال مطالعه در زمینه مطالب شغلی ام هستم و منتظر جواب درخواست شغلی هستم. هیچ تفریحی ندارم و کلا در تمام زندگی همینگونه بوده است. قبلا خودکشی ناموفق داشتم.دوست دارم زندگیمو تغییر بدم مستقل بشم و فعالانه کارهایی رو در این زمینه انجام میدهم ولی باز هم افکار خودکشی مرا رها نمی کند.
دارای دیدگاه سپتامبر 3, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
بهتر است در کنار تلاش برای تغییر شرایط یک دوره مشاوره را نیز دریافت کنید تا بتوانید عملکرد بهرتی را تجربه کنید .
شرایط روحی تاثیر زیادی در عملکرد فرد دارد با توجه به انزوا، خلق غم و اندوه ، خودکشی ، کناره گیری از اجتماع ، کاهش عملکرد و استعداد اصلیتان این موارد می تواند افسردگی را تایید کند بهتر است به صورت حضوری به روانشاس مراجعه کنید و یک دوره مشاوره را تجربه کنید .
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,062 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 159 بازدید
سوال شده ژان 22, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ونیز
2 پاسخ 146 بازدید
1 پاسخ 110 بازدید
1 پاسخ 288 بازدید
1 پاسخ 261 بازدید
سوال شده فوریه 3, 2018 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط یه بنده خدا
2 پاسخ 118 بازدید
سوال شده ژوئیه 30, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط کنکوری
1 پاسخ 130 بازدید
سوال شده ژوئن 6, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 241 بازدید
سوال شده می 2, 2019 در زوج درمانی توسط ساغر
5 پاسخ 37,003 بازدید
...