مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اشتباه کردم بایدمیگفتم

95 بازدید
سوال شده دسامبر 28, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام من 2ساله که بای پسردوستم میدونم دوسم داره ومنم دوسش دارم.همهچی خوب بودتااینکه

چن وقت پیش واسم خاستگاراومدولی من بهش نگفتم وبه اصرارخانوادم باخاستگارم رفتم بیرون وبهش گفتم که یکی دیگرودوس دارم اونم قبول کردورفت بعدازرفتنش داشتم میرفتم خونه که دوس پسرم جلوم سبزشدومنو کشیدتوماشینش وبردی جایی که نمیدونم کجابودمن بیهوش بودم ودرست یادم نمیادچیشدولی یادمه وقتی چشام نیمه بازبوددیدم توی * خونم که اصلانمیشناسم بعددوباره بیهوش شدم...وقتی کامل بیدارشدم دیدم توماشینشم وداره منو صدامیکنه بهش همه چیوگفتم وبهم گفت مهم نیس واون هرچی که بشه عاشق منه......وقتی رفتم خونه چن قطره خون روی شورتم بودوکلی آب ازم خارج شده بودومقعدم بیش ازحدبزرگ بود مجرامم خیلی دردمیکردنمیدونم پردموپاره کرده یان؟ازکجابفهمم بهم تجاوزکرده؟ پردم پاره شده یان؟من نمیتونم به خوانوادم بگم ویابرم پیش دکتر....کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 28, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در اول دقت کنید که ادامه این رابطه با فردی با این سبک شخصیتی می تواند برای شما آسیب زا باشد و بهتر است از ادامه این رابطه خوداری کنید .

شما می توانید به تنهایی به متخصص زنان مراجعه کنید چون برای اینکه بدانید به پرده بکارت شما آسیبی وارد شده است یا یر نیاز به معاینه می باشد و با توجه به مشاهده خون این امکان وجود دارد و اینکه شما بیهوش بوده اید .

دوست داشتن یکی از معیارهای ازدواج می باشد و داشتن سلامت روان و سبک شخصیتی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و نیاز است که شما به این موضوعات توجه کنید .

در مورد ایشان نیز می توانید بعد از معاینه اگر مایل بودید از ایشان شکایت کنید و با در مورد ترمیم با متخصص زنان صحبت کنید تا روند قانونی را برای شما بیان کنند .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,827 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,036 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 132 بازدید
سوال شده می 27, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
4 پاسخ 221 بازدید
0 پاسخ 147 بازدید
1 پاسخ 192 بازدید
سوال شده فوریه 19, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 108 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط ....
1 پاسخ 168 بازدید
...