مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اختلال شخصیت مرزی

174 بازدید
سوال شده Mar 28, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط الف-ر-ز-و
سلام خانم هستم 28 سالمه شدیدا دارای فیتیش ازارهای جنسی بر روی جنس مونث بودم رفتارهایی شبیهبه کتک خوردن حین رابطه .تاجاییکه این رفتارها رو حتی به اصل خود رابطه هم ترجیح میدم البته تا حالا امتحان نکرده ام با پیگیری در اینترنت جهت درمان این مشکل متوجه اختلال مرزی شدم  علائمی چون تغییر شدید خلق و خو (گاهی شدیدا خشک مذهبی گاهی بی بند و بار ).ولخرجی افراطی-ناپایداری روابط- شاخه به شاخه شدن در اهداف -تمایل شدید به رفتار های ضد اجتماع -نداشتن دوستی پایدار و... رو تشخیص دادم . راستش از این وضعیت خیلی خسته ام... حس میکنم هیچکس ده درصد منم نمیفهمه! ترس از اداه دار بودن این حالت و تنهایی اذیتم میکنه . تا جوونتر بودم مرتب از این رابطه تی رابطه بعدی میفتادم چون ظاهر خیلی قشنگی دارم ...اما مردم بعد از یکماه آشنا شدن با من میترسن انگار ... لطفا کمکم کنید ، ضمنا با اینکه خیلی باهوش بودم و نمره هام خیلی عالی بود به دلیل رفتارهای ناهنجارم خیلی طول کشید تا درسمو تموم کنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 28, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینکه شما نسبت به مشکلات رفتاری و شرایط روحیتان اگاهی و بینش دارید کمک زیادی به شما می کند که بتوانید با این مشکلات مسیر بهتری را به کمک روان درمانگر طی کنید .

علایم مشابه زیادی بین اختلالت وجود دارد اما نمی توان بر اساس یک سری علایم تشخیص گذاری دقیقی داشت به همین دلیل نیاز است که شما با توجه به رفتارها و گرایشات جنسی نامتعارفی که دارید و همچنین آسیب هایی که از نظر اجتماعی این سبک رفتاری برای شما دارد پروسه روان درمانی تحلیلی را طی کنید تا بتوانیم در این جلسات به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید دقت کنید از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید تا بتوانید در این مسیر نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354783
پاسخ داده شده دسامبر 30, 2021 توسط Farid حرفه ای (820 امتیاز)
سلام. باید اعتماد به نفستو بالا ببری. مثلا تو هم به نوعی سلطه گر بشی. ولی نه در حد شدید. اعتماد به نفس و عزت نفس در شما پایینه. راه هایی هست که بالا بره.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,481 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 236 بازدید
2 پاسخ 347 بازدید
2 پاسخ 1,210 بازدید
1 پاسخ 499 بازدید
1 پاسخ 228 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Reihan
1 پاسخ 281 بازدید
1 پاسخ 127 بازدید
2 پاسخ 385 بازدید
1 پاسخ 417 بازدید
...