مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عدم رسيدن به ارگاسم

334 بازدید
سوال شده Mar 30, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ريكانا
سلام خسته نباشيد

من خانمى بيست و سه ساله هستم كه يك سال و نيمه ازدواج كردم. قبل از ازدواج چند بارى رابطه ى جنسى داشتم كه توى هيچكدومشون به ارگاسم نرسيدم و اون موقع اصلاً اطلاعى در مورد اينكه خانم ها هم به ارگاسم ميرسن نداشتم. بعد كه توبه كردم و چند وقتى گذشت و با اين قضيه آشنا شدم به مرور معتاد به خود ارضايى شدم. ولى مثل همه بعد از هر بار عذاب وجدان ميگرفتم. حالا كه ازدواج كردم هم نه از طريق كليتوريس نه از طريق دخول به ارگاسم نميرسم و براى رفع نيازم همچنان مجبورم گاهى اوقات خود ارضايى كنم... همسرم تو رابطه ى جنسى خيلى خوبه و هر كارى ميكنه كه من به ارگاسم برسم اما نميشه. يه جايى خوندم چون من به شرايط خود ارضايى همراه با ديدن فيلم عادت كردم شرطى شدمو فقط با اون روش به ارگاسم ميرسم. چكار كنم كه اين عادت رو از سرم بندازم و بتونم حين رابطه ى جنسى با همسرم به ارگاسم برسم؟

ممنون ميشم راهنماييم كنيد
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 30, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اگر منظور شما این است که شما تنها با خودارضایی به ارگاسم می رسید و روابط زناشویی برای شما ایجاد کننده تحریک لازم برای رسیدن به نقطه اوج و ارضا شدن نمی باشد خانم هایی که بطور مستمر دارای سابقه خود ارضایی بوده اند، یاد می گیرند که دقیقا چه چیزی براي آن ها خوب و یا بد است و در طول زمان مهارت زيادي در رسيدن به ارگاسم پیدا ميکنند و بدین ترتیب چون شوهر ابداً از دانش همسر خود آگاه نیست و در یک رابطه جنسی طبيعي خانم نمی تواند به توقعات خود برسد، آرام آرام ارتباط جنسی برا خانم به صورت یک تکلیف جهت برطرف کردن نیازهای جنسی شوهر در مي‌ايد و در برخی از موارد هم کار به اختلافات شدید میکشد.

 بهتر است نیازهای خود در یک رابطه جنسی طبيعي را به شوهر خود خاطرنشان و چه بسا وی را اموزش دهید این سبب ميشود که با گذشت زمان دو طرف به نیازهای هم‌دیگر پی برده و مهارت کافی پیدا کنند، بدون این که اختلاف جدّي پیش بیاید.

دلایل زیاد هوشیار و ناهشیاری وجود دارد که می تواند باعث شود که شما خودارضایی را بر رابطه جنسی ترجیح بدهید در کنار تمام احساسات ناخوشایندی که بعد از آن تجربه می کنید از جمله موارد زیر :

-تسکین احساس نا خوش آیند در واژن، زیرا حین ارگاسم واژن منقبض شده و ترشحات خود را بیرون می ریزد

- حفظ قدرت باروری و اینکه فرد از نظر روحی و شخصیتی تمام تمرکز را بر خود دارد و نمی تواند با رابطه دو نفره ارگاسم را تجربه کند  چون حضور فرد دیگر که تحت سلطه او نمی باشد قابل پذیرش نیست و فرد از نظر بعد شخصیتی و روانی نیاز به بررسی دارد

- تجربه احساس خوش آیند، یکی از علل اعتیاد به مواد مخدر رها شدن هورمون دوپامین با استفاده مواد مخدر است، حین ارگاسم هم قدری ماده دوپامین ترشح ميشود  و اگر این تجربه خوشایند با تجربیات ناخوشایند و دیدگاهای منفی در مورد رابطه جنسی همراه باشد خودارضایی شدت بیشتری پیدا می کند

- دیدن فیلم های پورنوگرافی منجر به استمنا ميشود  و عوامل تحریک کننده حساب می شوند

- بدنبال رؤیا و یا فانتزی جنسی که گاهی این فانتزی های جنسی در حالت قدرت بودن را به نمایش می گذارد و فرد به آن اگاه نمی باشد

- تعداد قابل ملاحظه از خانم هایی که خودارضایی ميکنند هیچگونه لذت جنسی از آن نمی برند، بلکه معتقد هستند که استمنا باعث بهبود استرس و خلق آن ها ميشود  و به دلایلی خوشایندی که بعد از استمنا از نظر روحی و جسمی تجربه کرده اند آن را تکرار می کنند

- با استمنا خطر بارداری و یا مبتلا به بیماریهای آمیزشی وجود ندارد و تا حدودی فرد اضطراب های محیطی را تجربه نمی کند

- تعدای از خانم ها مدعی هستند که خود ارضایی باعث تسکین دردهای زمان پریود در آن ها ميشود .

- برخی از خانم ها معتقد هستند ارضاء جنسی در یک رابطه جنسی طبيعي دارای نیازمندی ها زیاد و طولانی است و آن ها حوصله آن را ندارند و ترجیح می‌دهندخود ارضایی کنند.
موارد زیاد دیگری نیز بسته به دیدگاها و شرایط روحی فرد می تواند جز موارد بالا قرار گیرد در این زمینه بهتر است به صورت حضوری یک دوره مشاوره را با متخصص سکس تراپی و روان درمانی تجربه کنید تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,190 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 179 بازدید
سوال شده مارس 30, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
2 پاسخ 99 بازدید
2 پاسخ 1,371 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
2 پاسخ 1,719 بازدید
1 پاسخ 750 بازدید
سوال شده ژوئن 3, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Mr.drv1370 ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 175 بازدید
2 پاسخ 276 بازدید
سوال شده Mar 23, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 940 بازدید
2 پاسخ 285 بازدید
3 پاسخ 301 بازدید
...