مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آیا هورمونها مقصرند؟؟؟؟

109 بازدید
سوال شده می 5, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام و خسته نباشید به شما
من دختری شونزده سالم
یه مدته که عاشق یه مدل مرد خارجی شدم که خیلی خیلی جذابه،من تو سن ۱۲،۱۳،۱۴،وحتی۱۵ هم اینطوری حس داشتم به افراد معروف ولی این طوریه که هر روز حتی وسط تدریس دبیر میام سرچش میکنم و فیلماشو میبینم،دیوونشم
بعد یه طور شدم که چون یه ذره شبیه اون مدلس قیافم و شبیه منه،من دلم میخواد مثل اون مرد باشم نه دختر
خلاصه اینکه اصلا عکساشو میبینم سیر نمیشم
از اولای نوجوونیم عاشق هزاران سلبریتی مرد شدم
ولی این خیلی شدیده،داره دیوونم میکنه،میخوام برم تو شهرو بگردم شبیهشو پیدا کنم!!!من عاشقش شدم،حواسم پرت شده دیگه،اصلا انگار نیستم،رفتارم با خوونواده در حد صفر شده و افتضاحه،اصلا درسو بوسیدم گذاشتم کنار،دهم تجربیم و دیگه مثل سابق نمیخونم درس،میگم اینا بدون خوندن درس مدل شدن منم نخونم بدم مدل شم،از نظر قد و هیکلم طوریم که همیشه تو فامیل بهم میگن عین مدلایی،خیای خیال پردازی میکنم جدیدا،آهنگ میزارم با ریتم تند بعد میذارم تو گوشم و میخوابم،۹ ساعت روزانه از گوشی استفاده میکنم
خواهش میکنم خواهش میکنم کمکم کنید
چه طور فراموش کنم هر چه زود تر این مدل رو؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 5, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

اینگونه گرایشات و توجه به سلبریتی ها و مدل و به صورت کلی افراد مشهور در سن شما زیاد دیده می شود اما نیاز است که فرد دنیای خیالی را از دنیای واقعی جدا بداند تا بتواند مسیر رشدی خود را طی کند .

اگر شما از این افراد به عنوان یک الگو استفاده کنید می توانید مسیر رشدی بهتری داشته باشید تا اینکه بخواهید خودتان را در این فرد ببینید در این صورت تفاوت هایی چون جنسیتتان برایتان بی ارزش می شود و تنها ویژگی ها و رفتارهای فرد مقابل را می پذیرید که این می تواند آسیب زا باشد .

در کنار اینکه اگر خیالپردزای میزان آن مشخص نباشد و شما تایم زیادی را بخواهید در خیالپردازی سپری کنید امکان آسیب برای زندگیتان زیاد می شود و تمرکز بر دیگر مسائل مهم از جمله درس و خانواده و.. از دست می دهید .

در این مسیر بهتر است به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا بتوانیم در جلسات مشاوره به شما کمک کنیم تا بتوانید شرایط بهتری را سپری کنید و خود واقعیتان را بهتر بشناسید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,826 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,451 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 164 بازدید
سوال شده مارس 1, 2023 در قبل از ازدواج توسط سوگل
1 پاسخ 109 بازدید
3 پاسخ 966 بازدید
6 پاسخ 696 بازدید
سوال شده فوریه 11, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط سحر
5 پاسخ 746 بازدید
سوال شده ژوئن 24, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ترانه
2 پاسخ 524 بازدید
1 پاسخ 170 بازدید
6 پاسخ 2,583 بازدید
3 پاسخ 207 بازدید
...