مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

زمان مناسب بارداری

183 بازدید
سوال شده می 28, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط فاطمه زهرا
سلام
من یک ساله اردواج کردم.همسرم اصرار به بچه دارن شدن دارن ولی به نظر من ایشون هنوز آمادگی پدر شدن ندارن و از طرفی علاقه ندارم بچه در شرایط خانوادگی ایشون رشد کنن چون به نظرم خانواده شون ارزش و احترام کافی رو برای بچه نمیذارن و خیلی راحت فوش های زشت میدن و خود همسرمم هم زود عصبانی میشن و راحت دروغ میگن به همین خاطر من مخالفت دارم که بچه دار بشیم ولی از این میترسم که کفران نعمت کرده باشم
میخوام بدونم جلوگیری از بارداریم درسته یا نه
بنده ۲۰ سال دارم و همسر ۳۱ سال
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 28, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی های شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که شما هنوز از نظر سنی زمان زیادی برای داشتن فرزند دارید اگر از نظر جسمی مشکلی برای شما وجودنداشته باشد اما دقت کنید که برای داشتن فرزند نیاز هست که شما و همسرتان از نظر اقتصادی ، اجتماعی ، و اخلاقی و روحی آمادگی شرایط بارداری و داشتن فرزند را داشته باشید .

اما در مورد نگرانی هایتان در مورد همسرتان و خانواده ایشان دقت کنید که شما حتی اگر سالها نیز بگذرد نمی توانید خانواده ایشان را تغییر بدهید و نیاز است که اگر رفتارهای مناسبی ندراند روابط خود را مدیریت کنید و در صورت داشتن فرزند نیز در احترام به آنها بیان کنید که در جلوی فرزندتان فحش ندهند و با رعایت میزان روابط این موضوع را کنترل کنید.

اما در مورد همسرتان نیاز هست که شما به یک اطمینان لازم برای ادامه مسیر زندگی و آرامش نسبی رسیده باشید که بخواهید برای داشتن فرزند اقدام کنید در این مسیر نیاز است که اول مشکلات زندگی شمترکتان چون پنهان کاری همسرتان ، زود عصبانی شدن ، تاثیر این رفتارها بر روابط عاطفی و ... و همچینن شیوه حل مشکلات و... بررسی و برطرف شود و در سلامت بیشتر روابط بین شما و همسرتان تصمیم به بارداری گرفته شود.

در این مسیر بهتر است شما و همسرتان برای بررسی بیشتر این موضوع و تصمیم گیری بهتر به صورت حضوری به روانشنسا مراجعه کنید تا با همسرتان نیز صحبت شود و مشکلات فعلی برطرف و در این مسیر  به هردوی شما با کمک متخصص تصمیم گیری داشته باشید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,845 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 156 بازدید
1 پاسخ 210 بازدید
1 پاسخ 1,356 بازدید
1 پاسخ 258 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
0 پاسخ 435 بازدید
1 پاسخ 224 بازدید
سوال شده ژان 1, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بهار
1 پاسخ 169 بازدید
1 پاسخ 236 بازدید
1 پاسخ 108 بازدید
1 پاسخ 197 بازدید
سوال شده اوت 12, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ی مادر
...