مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسرم معتاد به بستنی یخیه چه کنم؟؟

116 بازدید
سوال شده می 30, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
با سلام من دختری هستم ۲۵ ساله و همسری ۳۲ ساله دارم راستش شاید براتون خنده دار باشه ولی همسر من به بستنی یخی اعتیاد داره یعنی شب یا روز باشه کل تهرانو زیر پا میزاره تا بستنی یخی گیر بیاره اصلا وقتی تو یخچال بستنی یخی نباشه انگار احساس امنیت نداره و واقعا در روز حدود پنج تا میخوره ما زندگیم هم از نظر مالی و هم از هر نظر چه جنسی و چه اخلاقی عالیه ولی من الان مشکلم اینه که یک چرا انقدر بستنی یخی دوست داره و دو اینکه به بستنی حسادت میکنم من چه غلطی کنم به نظرتون؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 30, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

خب دقت کنید که اعتیاد می تواند در هر چیزیی شکل بگیرد و استفاده همسر شما از بستنی بدون در نظر گرفتن مشکلات بیماری و یا مشکلاتی که به گفته شما برای پیدا کردن آن وجود دارد و با توجه به اینکه شما بیان می کنید حاضر هستند ساعت ها به دنبال آن بگردند و آن را پیدا کنند این سبک رفتاری نشان از اعتیاد می باشد که می تواند در هرچیزی رخ بدهد و برای خود فرد آسیب زا می باشد چون روانش را با مشکل روبرو می کند.

دقت کنید که حسادت شما نیز نیاز به بررسی دارد اینکه این رفتار همسرتان برای شما چه معنایی دارد باعث می شود که احساسات متفاوتی را دنبال کنید در این مسیر بهتر است در احترام دیدگاه خودتان را به ایشان و نگرانی هایتان را در میان بگذارید و سعی کنید که از تمرکز بر این رفتار خوداری کنید چون اگر شما بخواهید خودتان و جایگاهتان برای همسرتان را با هر چیزی و یا هرکسی مقایسه کنید از نظر روحی تحت فشار قرار می گیرد حتی اگر از نظر شناختی مانند زمان فعلی بدانید که جایگاه شما از یک بستنی بیشتر می باشد پس بهتر است در این مسیر برای ترک با همسرتان بدون سرزنش کردن همراه شوید .

ایشان نیز برای ترک بهتر است از کاهش میزان بستنی و در کنار آن مراجعه به روانشناس استفاده کنند تا بتوانیم در این مسیر به ایشان کمک کنیم .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,927 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 164 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
2 پاسخ 75 بازدید
3 پاسخ 351 بازدید
سوال شده دسامبر 14, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط نازنین
...