مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خود کشی کردن

162 بازدید
سوال شده ژوئیه 3, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام . پسر 17 ساله هستم . تو خانواده ببن من و خواهرم از آسمان تا زمین تبیض قائل می شن و دائما تو خونه کوچکترین کار من رو کنترل می کنند و دائما بهم تو خونه ناسزا می گن تو فامیل هم جلو همه تحقیر و کوچک همیشه می کنند حتی جلو یک غریبه . می خوام خودم رو بکشم خسته شدم دیگر . امکان مراجعه حضوری برای مشاوره ندارم و پدرو مادر هم نمی آیند پس نگیید باید حضوری بیای.کمک کنید از زندگی خسته شدم .
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 3, 2020 توسط Fatiii حرفه ای (5,560 امتیاز)
سلام
ببینید  من الان خودمم یکم حالم بده نمیتونم  چیزی بهتون بگم
 ولی  یه اهنگ هست اون و برید دانلود کنید و گوش بدید شاید اروم شید اگه اروم نشدید بگید بهتون کمک میکنم
اسم اهنگ:با من باش
از :یاس
کامل گوشش بده
دارای دیدگاه ژوئیه 3, 2020 توسط pedram
خدا حالتو خوب کنه فاطی خانوم،مشکل یا درگیریت حل شه به امید خدای بزرگ...من خودم تو خط رپ بودم،یچیزی بگم اینه که رپ بدتر میکنه حال آدمو،خراب و داغون .روحیه دخترا که لطیفه گوش بدن خیلی بد میشه حالشون.ولی رپ واسع فاز گرفتنو تنهایی حال میده،این تنهاییام جمع که بشن میشن حال افتضاح ،افسردگی
میل به انزوا...
دارای دیدگاه ژوئیه 3, 2020 توسط Fatiii حرفه ای (5,560 امتیاز)
سلام
خیلی ممنون
ولی من با اهنگ رپ انگیزه میگیرم
حالممم بهتر میکنه
درسته تمهایی باعث افسردگی میشه و این ک اگه فقط اهنگای رپ گوش بدی بدتر میشی درسته ولی من فقط رپ گوش نمیدم   این اهنگ کلا راجب خودکشیه و  من خیلی باهاش حالم خوب میشه اگه میخواین خودتونم گوش بدید
پاسخ داده شده ژوئیه 4, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
من روانشناس نیستم و صرفا تجربه و نظرمو بیان میکنم.

سلام دوست عزیزم. متاسفانه در بسیاری از خانواده ها این مسئله رایج هست و واقعا بعضی از خانواده ها بین جنس پسر و دختر یا حتی بین فرزندان تبعیض قائل میشن و مشخصا این خانواده ها اونهایی هستن که خیلی به مسائل تربیتی آگاه نیستند. ولی نمیشه زود قضاوت کرد و خانواده ها رو به این امر متهم کرد. شاید این حساسیت بعضی از فرزندان هستش که باعث این تفکر میشه. بهرحال چه حالت اول باشه و چه حالت دوم شما با تقویت خودتون به راحتی میتونید بر این مشکل غلبه کنید. مخصوصا اینکه شما پسر هستید و راه مستقل شدن برای شما باز و راحته.

ببینید پدر و مادر چه انتظاراتی از شما دارند که برآورده نکردید و در صورتیکه امکانش برای شما هست اونها رو برآورده کنید. علاوه بر این شما باید اعتماد بنفس و غرور سازنده خودتون رو بالا ببرید. دیدگاه دیگران نسبت به شما تحت تاثیر فعالیت هایی هست که شما انجام میدید. مثلا اگر اکثر مواقع توی خونه نشستید و دارید با گوشی ورمیرید و یا بازی میکنید و وقت هدر میدید و درس نمیخونید، پس انتظار هم نداشته باشید که والدین شخصیت شما رو حفظ کنند. مجددا تاکید میکنم که شخصیت شما در نزد دیگران حاصل اقدامات و عملکرد خودتون هست. اگر شما شخصی تلاشگر و سخت کوش باشید مطمئنا دیگران با شما رفتار متشخصانه تری خواهند داشت. افرادی که هدف دارند و برای رسیدن به هدفشون تلاش میکنند در جامعه محترم هستند. ضمن اینکه آرامش و عزت نفس و دوری از احساساتی شدن هم خیلی در دیدگاه دیگران تاثیر داره. اگر تو خونه زیاد بحث و جدل میکنید بدونید مشکل کارتون همینجاست.

اما اگر موارد بالا رو رعایت میکنید و هدف گذاری کردید و در حال تلاش هم هستید و اخلاق و رفتار آرام و مناسبی هم دارید ولی بازهم این تبعیض رو مشاهده میکنید نیاز هست که با آرامش با اونها صحبت کنید (بدون تنش و بحث و دعوا) و بگید که این رفتار اونها دلیلش چیه و اینکه شما از این رفتار آسیب می بینید. مطمئنا والدین شما دوستتون دارن و حتما متوجه خواهند شد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,911 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 148 بازدید
2 پاسخ 328 بازدید
1 پاسخ 165 بازدید
1 پاسخ 79 بازدید
سوال شده ژوئیه 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 114 بازدید
0 پاسخ 196 بازدید
...