مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نفرت از همسر

99 بازدید
سوال شده ژوئیه 7, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مليحه
ویرایش شده ژوئیه 11, 2020
باسلام

27 ساله ازدواج كرديم از اين 27 سال شايد يك سالش رو بشه گفت با هم زندگي كرديم مابقي همش دعوا و قهر بوده سه تا بچه دارم الان شايد از قبل زندگي بهتر و مرفه تري دارم ولي گذشته نميزاره احساس خوب و خوشبختي داشته باشم اين نفرته منو داره عذاب ميده فقط با يه عمل اشتباه شوهرم بشدت ازش متنفر ميشم از همه بيشتر براي بچه هام غصه ميخورم اونا گناه دارن ولي دست خودم نيست گاهي كه خيلي روم فشار مياد فقط متوسل به خدا و قرآن ميشم و گوشه گير ميشم نمي دونم چيكار كنم راهي بهم نشون بدين تا بتونم گذشته ها رو فراموش كنم يجوري كه از نفرتم كم كنه ميدونم از همه بيشتر خودم آسيب مي بينم چون دائم دارم حرص مي خورم راهي نشونم بدين خواهش ميكنم

هنوزم اخلاقهايه بد شوهرم هست ولي نه به اندازه قبل ولي همينطور كه گفتم با يه برخورد يا اشتباهش باز تمام كينه ها و نفرتها و خاطرات بد گذشته به ذهنم مياد و اين خاطرات تلخ باعث ميشه كه زندگيم تلخ بشه و شوهرم رو زود نبخشم بچه هام همه هنوز تو خونه هستن و ازدواج نكردن .
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 7, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام خدمت شما دوست عزیز

با توجه به نوشته های شما به نظر می رسد که رد فشار روحی زیادی قرار دارید که حتی اجازه نمی دهد که از شرایط مناسب زندگی لذت ببرید و دائما نمیه خالی لیوان را می بینید .

دقت کنید که اگر شما از نظر روحی بخاطر اتفاقات گذشته و... در شرایط روحی مناسبی قرار نداشته باشید بهتر شدن شرایط مالی خانواده و یا گذر زمان تغییری در این شرایط روحی و بهبود زندگی مشترکتان ایجاد نمی کند و این درگیری های مداوم می تواند برای خودتان و زندگی مشترک و فرزندانتان آسیب زا باشد .

با توجه به اینکه می دانید در شرایط روحی مناسبی قرار ندارید در اولین گام برای بهبود شرایط روحی خودتان اقدام کنید و بعد از بهبود شرایط روحی می توانید در مورد مسیر زندگی مشترک تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

در این مسیر برای بهبود این شرایط نیاز است که شما جلسات حضوری را سپری کنید تا بتوانیم با بررسی افکار ، احساسات ، شرایط زندگی مشترکتان و... در این مسیر به شما کمک کنمی.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282
پاسخ داده شده ژوئیه 7, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام. اول یک سوال: منظورتون اینه که الآن مشکلی ندارید و فقط کینه از گذشته دارید؟

در این مورد بشینید خوب فکر کنید ببینید چه چیزی یا چه کار و فعالیتی میتونه باعث شادی شما بشه تا کم کم بتونید کینه ها رو فراموش کنید؟

سوال دیگه اینکه بچه ها چند سالشونه و آیا همه مجرد هستند؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,556 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 131 بازدید
2 پاسخ 355 بازدید
سوال شده اوت 2, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 62 بازدید
سوال شده مارس 6, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 82 بازدید
سوال شده Mar 15, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مهدیییییی
1 پاسخ 92 بازدید
سوال شده اوت 13, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 294 بازدید
0 پاسخ 138 بازدید
1 پاسخ 89 بازدید
سوال شده ژان 22, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Ga
1 پاسخ 526 بازدید
...