مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

قبل از ازدواج

134 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط Ss
سلام روزتون بخیر من مدتی که با اقایی ک از فامیلای یکی ازدوستامه در ارتباطم و من ۱۷ سالمه و ایشون ۲۱ و به نظرم فرد منطقی و مورد اطمینانی هستن این جور که تو این مدت شناختمشون فرد مناسبی برای ازدواج هستن و موقعیت ازداوج هم دارند و ایشون گفتن که تا دوماه دیگه با خانوادشون برای خاستگاری میان من الان واقعا نمی دونم که باید چیکار کنم اصلا چیجوری باید خانوادمو درجریان بذارم واین که الان بهتره چه کاری انجام بدم؟؟؟؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 9, 2020 توسط مهسا
سلام

اگه واقعا به هم علاقه دارين و جدي ميخاد بياد خاستگاري، پس مادرش بايد با منزل شما تماس بگيره و از مادرتون اجازه خاستگاري بگيره، وقتي مادرتون پرسيدن كه شما دختر ما رو از كجا ميشناسين؟ مادر آقا پسر بايد بگه كه ما فاميل دوست دخترتون هستيم و از اونجا دختر شما رو معرفي كردن.

به نظرم شما خودتون نبايد توي خانواده چيزي بگين و به نظرم خانوادتون فعلا مخالف ازدواج باشن چون سنتون كمه.

موفق باشين
پاسخ داده شده سپتامبر 9, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم احساسات شما قابل احترام هست اما بهتر است دقت داشته باشید شما رد سن نوجوانی قرار دارید و در این سن گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود و می تواند این موضوع بر وابستگی شما تاثیر زیادی داشته باشد بهتر است سعی کنید که حدود روابط خود را حفظ کنید و اجازه بدهید این آقا اگر قصد ازدواج دارند به صورت رسمی در این مسیر اقدام کنند و در آن زمان اگر فکر می کنید در این سن آمادگی شروع زندگی مشترک و مسئولیت پذیری را دارید بهتر است در زمانی که به صورت رسمی این اتفاق رخ داد شما به صورت حضوری و تحت نظر خانواده ها به شناخت بیشتر در دنیای واقعی بپردازید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

دقت کنید که در این مسیر بهتر است برای تصمیم گیری بهتر شناخت در دنیای واقعی و مشورت با خانواده و تحقیق و مشاوره پیش از ازدواج را تجربه کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .
دارای دیدگاه سپتامبر 9, 2020 توسط بی نام
ایشون هم قصد دارن بیان خاستگاری ولی من نمی دونم چیجوری باید این موضوع رو با خانوادم درمیون بذارم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,826 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,718 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 236 بازدید
0 پاسخ 74 بازدید
0 پاسخ 103 بازدید
2 پاسخ 711 بازدید
1 پاسخ 241 بازدید
...