مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

یکیو دوست دارم

69 بازدید
سوال شده نوامبر 22, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط !Miw
سلام من هجده ساله ام و پسری بیست ساله رو دوست دارم فاصله ما چهارده ساعته به گفته خودش منو دوست داره منم واقعا دوسش دارم ولی خب اون میگه با وجود دوری رسیدن هم ریسکه هم ممکنه اتفاق نیوفته من اونو دوسش دارم و میخوام ک عاشقم بشه باید چیکار کنم.
درضمن اون خیلی منطقی عمل میکنه و هرچیزی اعم از احساس و حل مساعل و منطق و عاطفه جای خودشونو دارن و باهم تداخل پیدانمیکنن براش.
من روابط پوچ خوشم نمیاد برای همین تصمیم دارم اونو عاشق خودم کنم که مطمعن باشم ته این رابطه به خلا وصل نباشه
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 22, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

 ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما دقت که در این مورد شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن گرایش به جنس مخالف  بیشتر می شود در کنار اینکه فرد فکر می کند که می تواند با هدفی چون ازدواج این روابط را دنبال کند در صورتی که برای ازدواج نمی توان از سالها قبل و بدون داشتن شرایط سنی و رشدی لازم و همچنین شناخت در دنیای مجازی بدون در نظر گرفتن تفاوت های فرهنگی و. مذهبی و.. اقدام کرد .

اینکه این اقا بیان می کنند این بعد مسافت اهمیت دارد و برایشان ریسک هست یک واقعیت بیرونی می باشد که ممکن است به دلیل احساسات و خیالپردازی های شما نادیده گرفته شود .

بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان به خودتان فرصت بیشتری بدهید تا در آینده در شرایط سنی و رشدی مناسب و بر مبنای شناخت در دنیای واقعی در این مورد تصمیم گیری کنید چون آینده قابل پیش بینی نیست و تصمیم گیری بهتر است بر مبنای همان زمان حال باشد .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,601 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 95 بازدید
2 پاسخ 404 بازدید
1 پاسخ 334 بازدید
...