مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمیدونم چی کار کنم

68 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
سلام 2ماه با دختر خانومی در ارتباط هستم اوایل فقط در حد درد و دل کردن باهم حرف میزدیم بعد از مدتی بهش گفتم اگه موافقه بیشتر باهم اشنا بشیم اون اوایل معتقد بود کسی ک عاشق میشه زندگیش نابود ولی الان پیام های عاشقانه برام.میفرسته ولی در کنارش میگه یه وقتایی فکرمیکنم هنوز برای عشق و عاشقی زوده و من سردرگمم من شدیدا بهش وابسته شدم طوریه ک وقتی ازم خداحافظی میکنه بعدش گریم میگیره من همیشه و درهمه حال یادشم اما اون فقط وقتی وقت داره میاد یا مثلا بارها بهش گفتم دیر ب دیر میای قبلش.خبر یده اما اصن گوش نمیده نمیدونم دوسم داره یا نداره دارم دیوونه میشم
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 27, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مورد احساسات شما قابل احترام هست اما دقت کنید که در این مورد بهتر است سعی کنید که دقت کنید که این روابط می تواند با وابستگی زیادی همراه شود و نیاز است که اگر در شرایط سنی مناسب هستید و هدف مشخصی برای این رابطه دارید بهتر است که بر مبنای شناخت در دنیای واقعی و در مسیر هدف خود گام بردارید در کنار اینکه هدف این خانم را نیز از این رابطه جویا شوید .

اما در این مسیر اگر در شرایط سنی نوجوانی قرار دارید بهتر است به رابطه خود توجه بیشتری کنید چون در این سنین احتمال وابستگی بیشتر می باشد و ممکن است شما به امید آینده و تغییرات آن بخواهید پیش بروید خود را در معرض آسیب بیشتر قرار بدهید چون رابطه و هدف باید با واقعیت های بیرونی همخوانی داشته باشید .

دقت کنید که شما خارج از این رابطه روابط و هدف های دیگری هم دارید که نیاز است به آنها توجه کنید چون اگر بخواهید تمرکز بیش از اندازه بر این روابط بگذارید امکان اینکه در آینده با مشکلات بیشتری در روابط و هدف های دیگرتان مواجهه شوید نیز وجود دارد پس بهتر است با دقت بیشتری و با در نظر گرفتن همه موراد تصمیم گیری کنید .

در مورد دوست داشتن و یا نداشتن این خانم نمی توانیم نظری بیان کنیم اما بهتر است در مورد هدف و توقعاتی که از هم در این رابطه دارید صحبت کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,640 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 211 بازدید
سوال شده ژان 7, 2023 در قبل از ازدواج توسط ماه عاشق
1 پاسخ 67 بازدید
سوال شده دسامبر 9, 2022 در قبل از ازدواج توسط بی نام
8 پاسخ 2,042 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 111 بازدید
سوال شده Mar 12, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط احسان
1 پاسخ 107 بازدید
سوال شده نوامبر 8, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط فاطمه
2 پاسخ 129 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط Fatima
1 پاسخ 626 بازدید
...