مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کمکم کنید لطفا

110 بازدید
سوال شده فوریه 24, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مبینا
سلام من یک دختر ۱۶ساله ودهم تجربیم.من توی خونمون خیلی عذاب میکشم چون مثل زندانی ها هستم.پدرم اجازه بیرون رفتن به من نمیده چون میگه برات حرف میزنن،وقتی که همه * دوستام از تفریحاتشون عکس وفیلم استوری میکنن من درحال ظرف شستن وجاروو...هستم.نمیتونم با پدر مادر حرف بزنم چون بافحش روبه رو میشم.مادر پدرم هیچ حس درکی ندارن وخیلی خودخواهن.خودشون هیچ وقت خونه نیستن ووقتی میان فقط غرغرهای الکی نسیب من میشه.افکارشون واسه عهد دقیانوسه .تمام انگیزم وحتی واسه درس خوندن از دست دادم.چون از صبح تاشب فقط درودیوار میبینم وهیچ انرژس ندارم حتی شده بعضی وقتا شکل آسمون وفراموش کردم انقدر که توی خونه بودم.واقعا هیچ راهی به جز خودکشی نمیبینم ولی دوست ندارم خووکشی کنم به خاطر گناه بزرگش.لطفا کمکم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 24, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما مبینا جان

درک میکنم که این سبک رفتاری برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم بهتر است در اول از مقایسه کردن خودت با هر فرد دیگری خوداری کنی چون هنجارای خانوادگی و دیدگاهای افراد با یکدیگر فرق می کند و این مقایسه قرار دادن خودت در یک شرایط نابرابر می باشد .

خودکشی راحل هیچ مشکلی محسوب نمی شود پس بهتر است که خودت را در معرض آسیب بیشتر قرار ندهی و سعی کن که با تمرکز بر درس شرایطی را در آینده از نظر رشدی ایجاد کنی که بتوانی استقلال بیشتری را در کنار رشد سنی تجربه کنید .

سعی کن در احترام به دیدگاهای پدر و مادر احساسات خودت را در احترام از نوع برخورد و شرایط ایجاد شده به انها بیان کنی و شرایطی را ایجاد کنی که بتوانی با دوستانت در منزل و یا رفت و امدهای خانوادگی بیشتر اشنا شوند تا شما نیز بتوانید تایم بیشتری را با همسالان خودت باشی.
دارای دیدگاه فوریه 24, 2021 توسط مبینا
شمانمیدونید مادر پدر من آدم هایین که نمیشه باهشون حرف زد اصلا وفقط بلدن زندگی وزهرمار آدم بکنن شمانمیدونین من باروانی شدن هیچ فاصله ای ندارم شما نمیدونن من چقدر وقتی تنهام جیغ میزنم وگریه میکنم سرم وبه اینور اونور میکوبم
شمامیگین استقلال که حرف اصلیه من همینه که اونا مانع من میشن،مانع موفقیتم،مانع آزادیم،مانع رشدم،مانع افکارم،مانع استقلالم
پاسخ داده شده Mar 1, 2021 توسط سینا
سلام.من اگر یک کاره در زندگی شما بودم،امتحانی چند هفته میزاشتم کلا بری بیرون،تا بعد ببینه چه خبره!

خانم محترم،خدا سازکارهای روی زمین قرار داده! که همون سازکارها باعث میشه،ارامش در یک جامعه بیشتر بشه! کفتار و کرکس ها زیادی هستن،که اگر بفهمن! کسی مثل خودشون ول و هیچ محدودیتی نداره! چنان بلایی سرش بیارن! که کمترین ها در گذشته! جزو بهترین ارزوهاش تبدیل بشه! (دقیقا تا زمانی ازش سوء استفاد میکنه،که چیزی برای عرض داشته باشه! زیبایی،پول، و .. بعدش که همش رو از دست پرتش میکن بیرون! و اینکه ابتداه اشم،اینقدر خوب و مهربون! که یک ندونه بهترین ادم روی زمین!)

اینکه پدر و مادر شما همیشه بیرون،(سرکار) بسیار کار بدی! به نوعی ظلم در حق شماست. حتا همش درس بشدت اشتباهه! انسان برای اینده نیاز به مهارت داره ..! اما شما باید تلاش کنید،که کاری کنید،اون این درک رو پیدا کنند!

خدا بهترین دوست شما برای حل هر مشکلی رو زمینه با توکل به اون و حرکت در راهش میتونید مشکلات خودتون رو کمترین کنید.

خودکشی،یعنی شروع تازه بدبختی! عذاب وحشتناک! و جهنم ابدی و .. این ارزو شیطانه،که کسی دست به چنین عمل خبیثانیه بزنه!  ..

خدا خدا خدا .. اون حلال مشکلات شماست.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,799 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 44 بازدید
سوال شده می 25, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ضل ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 112 بازدید
سوال شده مارس 24, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط M.mh ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 670 بازدید
4 پاسخ 1,104 بازدید
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده اکتبر 26, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 133 بازدید
3 پاسخ 580 بازدید
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده مارس 11, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مریم
2 پاسخ 444 بازدید
1 پاسخ 129 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط لیلا قائدی ممتاز (100 امتیاز)
...