مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا جواب بدهید

105 بازدید
سوال شده Mar 6, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط سعیده ممتاز (140 امتیاز)
سلام من یک دختر ۱۷ ساله هستم و داخل اینستا توی یک پیج دیدم که مال یک خانوم ۳۵ ساله بود اما اصلا بهش نمیخورد که ۳۵ سالش باشه و شکل ۲۷ ساله ها بود فکر کنم چون بچه نداره انقدر خوب مونده یعنی متاهل نیست فکر میکنم قبلا نامزد داشته جدا شده اما خیلی خانم با شخصیتی هست و توی همه عکسهاش لبخند قشنگی رو لباشه توی اژانش هواپیمایی کار میکنه من خیلی دوست دارم باهش هم صحبت بشم یک جورایی دوست بشم قبلا دوستم باهش صحبت کرده گفته که من یک تو یک گروهی هستم که سفرهای کوتاه میریم وکوه میریم و... خیلی دوستت دارم باهشون سفر کنم اما اعضای اکیپ شون هم همه بالای ۲۴ سال هستند پسر ودختر مختلط من خیلی دوست دارم با اون خانم صحبت کنم و دوست باشم اما فکر میکنم اون علاقه نداره چون تو بیوگرافیش نوشته که دایرکت بلاک و این حرفا اما من شمارشم دارم دوستم ازش گرفته بود گفته بود که میخواد با اکیپ اونا بره سفر خیلی دختر مهربونی بود اینم بگم ما یک دوست خانوادگی داریم که ۳۳ سالشه پسر مجرده تو اکیپ اوناس اما به اونم نمیتونم بگم که راجع اون بهم چیزی بگه چیکار کنم بهش پیام بدم یا نه اون یک دختر مستقل جدا از خانواده و تحصیلکرده هست
اما من هنوز ۱۸ سالمم نشده که بتونم مستقل بشم
فکر نکنید من همجنس گرا هستم یا از حرکات و نوع لباس پوشیدن اون خانم خوشم اومده من دوست دارم با اون خانم سفر کنم و همصحبت باشم یه دوست معمولی اما نمیدونم بیان کنم چطور بیان کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 6, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما سعیده جان

قابل درک هست که شما از فردی یا ویژگی های خاصی خوشتان بیاید و تمایل به ارتباط با این فرد را داشته باشید در این مسیر خب اینکه شما بدون اجازه از شماره ایشان استفاده کنید خب ممکن است ناراحت شوند و واکنش ایشان را نمی دانیم .

اما می توانید در احترام به ایشان در یک پیام کوتاه بیان کنید که مایل به همراه و بودن در اکیپ این دوستان هستید در صورتی که برای آنها این امکان وجود داشته باشد خب به شما در این مسیر پاسخ می دهند .

در هرصورت دقت کنید که شرایط سنی شما نیز اهمیت دارد و در این مسیر ایشان یک خانم جوان می باشند که شرایط اجتماعی و اقتصادی و هویتی کامل تر و با ثبات تری را دارند و این باعث می شود که در سفر کردن و... با مشکل خاصی مواجهه نشوند شما نیز در این مسیر ممکن است اگر برای گروه انها محدودیت وجود نداشته باشد بتوانید گاهی با آنها همراه شوید اما نیاز است که به شرایط خودت توجه کنی تمرکز زیاد می تواند باعث شود که مثلا موضوعات مهمی چون شرایط خانوادگی ، شرایط درسی و... نادیده گرفته شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,989 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 103 بازدید
سوال شده اکتبر 25, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 69 بازدید
سوال شده نوامبر 22, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 50 بازدید
1 پاسخ 334 بازدید
1 پاسخ 112 بازدید
سوال شده Mar 6, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 70 بازدید
سوال شده دسامبر 30, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط ماهان حرفه ای (340 امتیاز)
3 پاسخ 73 بازدید
سوال شده 11 مارس 2024 در مشاوره رایگان فردی توسط Abolfazl_arak_1388 ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 116 بازدید
سوال شده 29 Mar 2024 در مشاوره رایگان فردی توسط Md_1387 ممتاز (100 امتیاز)
...