مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کم بودن میل جنسی شوهرم

626 بازدید
سوال شده می 17, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
من ۳۱ سالمه و شوهرم ۴۱دوساله ک عروسی کردیم اوایل خیلی خوب بود ولی بعد از چند ماه فقط هفته ایی یه بار رابطه داریم و این منو اذیت میکنه یکی دوبار هم بهش گفتم اما توجهی نکرده لطفا راهنماییم کنید ک چطوری میلشو افزایش بدم
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 17, 2021 توسط حسین
ایا مواد مصرف می کنه ؟

یا با کسی دیگه در ارتباط نیست ؟
پاسخ داده شده می 17, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این مسیر نیاز است که شما و همسرتان باهم بدون سرزنش و یا به دنبال مقصر بودن صحبت کنید و برای بررسی شرایط رابطه و مشکلات احتمالی با متخصص سکس تراپ با حضور هردویتان صحبت کنید چون دلایل مختلفی می تواند بر کاهش میل جنسی نقش داشته باشد ک چند مورد از مهم ترین آنها را در زیر بیان می کنم که در صورت مشاهده آنها در همسرتان بتوانید با همراهی هم و به کمک متخصص شرایط بهتری را تجربه کنید.

1. افسردگی

افسردگی تمام قسمتهای زندگی یک فرد را تغییر می دهد. افرادی که افسردگی را تجربه کرده اند، دچار کم توجهی کامل یا به فعالیت هایی که قبلا برای آنها لذت بخش بوده اند از جمله فعالیت جنسی کم توجه می گردند .

2- اضطراب و استرس:استرس می تواند سطح هورمون شما را مختل کند.شریان های شما می تواند در زمان استرس محدود شود.این محدود شدن ، جریان خون را محدود می کند و به طور بالقوه باعث اختلال نعوظ می شود .

3- اختلاف با همسر و یا احساسات همسر شما در زمان رابطه و در مورد شرایط بدنی خود و به صورت کلی اعتماد به نفس :

زود انزالی یا حتی انزال دیررس در مردان می تواند منجر به اختلال نعوظ شود. مردانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند معمولا اعتماد به نفس بالایی ندارند. علاوه بر عدم اعتماد به نفس، آنها احساسات دیگری چون عصبانیت، نگرانی، بی لیاقتی و غیره را نیز تجربه می کنند که همین موضوع بر رابطه جنسی آنها با همسرانشان نیز تاثیر منفی می گذارد.

ممکن است که همسر شما به این دلیل این که تمایلی از طرف شما نسبت به رابطه زناشویی احساس نمی کند، خودش هم وارد عمل نمی شود. اگر مشکل شما این باشد، خیلی ساده می توانید آن را برطرف کنید. برای رفع این مشکل، محبت، علاقه و تمایلات خود را هر روز به او نشان دهید. یادتان باشد که نداشتن رابطه جنسی به تدریج رابطه عاطفی شما را نیز تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد. پس هر زمان که توانستید او را در آغوش بگیرید، ببوسید و ابراز علاقه کنید. همانطور که شما به محبت های همسرتان نیاز دارید، او نیز به شنیدن حرف های عاشقانه از شما نیاز دارد.

4- مصرف برخی داروها

شیمی درمانی و یا درمان های تابشی برای سرطان

هورمون های مورد استفاده برای درمان سرطان پروستات

کورتیکواستروئیدها

داروهای ضد افسردگی مانند مورفین (MorphaBond، MS Contin) و اکسی کدون (OxyContin، Percocet)

یک دارو ضد قارچی به نام کتوکونازول

سایمتیدین (Tagamet) که برای سوزش سر دل و ریفلاکس معده (GERD) مورد استفاده قرار می گیرد

استروئیدهای آنابولیک، که ممکن است توسط ورزشکاران برای افزایش توده عضلانی استفاده شود

داروهای ضد افسردگی خاص

داروهای دیابت و یا بیماری های قلبی و...

5- الکل و مواد مخدر :نوشیدن الکل سنگین و یا بیش از ۱۴ نوشیدنی مخلوط شده در یک هفته نیز به کاهش تولید تستوسترون مرتبط است.همچنین در طول یک دوره طولانی، مصرف بیش از حد الکل باعث کاهش میل جنسی شما می شود.

علاوه بر الکل، مصرف دخانیات، ماری جوانا و مواد مخدر دیگر نیز به کاهش تولید تستوسترون منجر شده است.

این می تواند منجر به فقدان میل جنسی شود.همچنین سیگار کشیدن تأثیر منفی بر تولید اسپرم و حرکت اسپرم دارد.

6- برخی اختلالات هورمونی (مانند کم کاری تیرویید و افزایش هورمون پرولاکتین و یا کاهش تستوسترون )

تستوسترون هورمون مردانه مهمی است که در مردان بیشتر در بیضه تولید می شود.تستوسترون مسئول ایجاد عضلات و توده استخوانی و تحریک تولید اسپرم است.سطح تستوسترون شما همچنین به میل جنسی شما بستگی دارد.سطح تستوسترون طبیعی متفاوت خواهد بود.با این حال در مردان بالغ ، پایین بودن یا تستوسترون کم، زمانی اتفاق افتاده است که سطح آن زیر ۳۰۰ نانوگرم در هر دسی لیتر باشد .

هنگامی که سطح تستوسترون شما کاهش می یابد، میل شما برای رابطه جنسی نیز کاهش می یابد.کاهش تستوسترون بخشی طبیعی از پیری است.

با این حال، کاهش شدید تستوسترون می تواند منجر به کاهش میل جنسی شود
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,064 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,719 کاربر

سوالات مشابه
5 پاسخ 6,618 بازدید
1 پاسخ 125 بازدید
1 پاسخ 130 بازدید
سوال شده ژوئن 12, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط سجاد
2 پاسخ 391 بازدید
سوال شده نوامبر 17, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
0 پاسخ 152 بازدید
0 پاسخ 159 بازدید
1 پاسخ 400 بازدید
2 پاسخ 166 بازدید
1 پاسخ 724 بازدید
...