مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

حالت ارگاسم در خواب

235 بازدید
سوال شده ژوئیه 13, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
سلام ، من یه دختر باکره هستم که چند سال پیش بدون اینکه آگاهی داشته باشم خود ارضایی مالشی انجام می دادم و بعد از اینکه متوجه شدم فورا ترک کردم و مشکلی نبود اما بعد از اون علیرغم تمام تلاش هایی که میکنم مثل نپوشیدن لباس تنگ و ... اما در ماه دو سه بار توی خواب حالت انقباض و انبساط در واژنم ایجاد میشه و بعدش هم هیچ ترشحی وجود نداره ، این اتفاق مخصوصا زمانی که مثانه ام پرباشه و حس دفع ادرار داشته باشم هم رخ میده الان نمیدونم این اتفاق ناخودآگاه آسیبی به پرده میزنه یا نه؟، واقعا کل زندگیم بهم ریخته و از بار روانی کاملا افسرده شدم ، از طرفی احساس گناه و خیانت در حق خودم آزارم میده و از طرفی خودخوری از این جهت که الان هم سن های من زندگی نرمال و آرومی دارن و من درگیر همچنین ماجرایی هستم ، لطفا کمکم کنید و بگید چه کاری باید انجام بدم تا این اتفاق رخ نده ، من واقعا به حدی تحت فشارم که مدتیه به خودکشی و پایان دادن به این رنج چند ساله فکر میکنم ، ممنونم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 13, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول اینکه تجربه نیازهای جنسی یک امر طبیعی در هر انسانی می باشد و قرار نیست بخاطر تجربه این احساسات خودمان را سرزنش کنیم اما نیاز است که با شناخت در این مسیر پیش برویم.

دوم اینکه هم سن و سال های شما یعنی کسی که وارد پرویه نوجوانی شده باشد تجربه نیازهای جنسی را دارد و این تجربه کاملا طبیعی و نشان از بالغ شدن می باشد .

در مورد سوم هم این نکته مهم می باشد که بدانید مالش و یا تجربه این انبساط و انقباض ها هیچ تاثیری بر پرده بکارت شما ندارد تا زمانی که شی خارجی وارد واژن نشود مشکلی در این زمینه رخ نمی دهد.

در مورد چهار به این موضوع دقت کن که ارضا شدن در خواب یک اتفاق طبیعی و نرمال می باشد به این رخداد احتلام  می گویند از انواع انزال است و عبارت است از خارج شدن منی از انسان در هنگام خواب.

ارگاسم شبانه در زنان، همراه یا بدون ترشحات دستگاه تناسلی می باشد. اندام های جنسی در زمان بسته بودن چشمها بسیار حساس هستند، چون جریان خون بیشتری در اندام جنسی وجود دارد. بنابراین ممکن است در خواب به ارگاسم رسیده و بیدار شوید اما تا زمان بیدار شدن از وجود مایع ترشح شده اطلاعی نداشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,532 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 466 بازدید
1 پاسخ 411 بازدید
سوال شده ژان 29, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط فق
2 پاسخ 1,718 بازدید
3 پاسخ 289 بازدید
سوال شده فوریه 3, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط mahak
1 پاسخ 268 بازدید
2 پاسخ 301 بازدید
سوال شده می 12, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط الهام
1 پاسخ 334 بازدید
1 پاسخ 399 بازدید
2 پاسخ 1,371 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 1,207 بازدید
سوال شده می 31, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
...