مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چشم و هم چشمی و‌مقایسه

119 بازدید
سوال شده اوت 15, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ندا
سلام من * خانومم و با خانومی ک همشهری هستیم توی فضای مجازی ارتباط دارم خانوم خوبیه بچه هامونم همسن و تو خیلی موارد همو راهنمایی میکنیم و حتی از تجربه بچه داریمون میگیم یا حتی ادرس برای خرید خوراک و پوشاک ب هم میدیم تا اینجاش خوبه ولی ایشون شغل شوهرشون ازاده و خیلی ولخرجن مثلا وسایلی ک من الان واقعا برای بچمون ضروری نمیدونم رو تهیه میکنن و من هم شوهرم کارمنده و خب مدیریت پولمون فرق داره ولی متاسفانه من جوری شدم ک با حرفای ایشون ترغیب میشم ب خریدن یا انجام کاری ک خودم میدونم واجب نیست از طرفی هم مدت طولانی بود ک اوضاع مالی خوبی نداشتیم الان ک بهتر شدیم انگار عقده ای شدم و هر کی هر چی میخره یا داره منم باید بخرم خودم ناراحتم از این رفتارم ولی میگم نکنه نخرم یعنی کم بچم یا خودم گذاشتم شوهرمم گناه داره من چ جوری خلاص شم از رفتار بدم ؟؟؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 15, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما ندا جان

درک میکنم که شما می خواهید بهترین شرایط را در زندگی مشترک و برای خودتان و فرزندانتان تجربه کنید اما در این مسیر نیاز است که شما در احترام به احساسات خود به شرایط زندگی مشترکتان نیز توجه کنید اگر شما بخواهید واقعیت زندگی مشترک را حذف کنید خب این باعث می شود که با مشکلات زیادی در زندگی مشترک و زندگی اقتصادی روبرو شوید .

در این مسیر بهتر است که از مقایسه کردن خودتان با دیگران خوداری کنید و سعی کنید که واقعیت را حذف نکیند چون اگر بخواهید خودتان را در خرید کردن نیز تنها تعریف کنید خب این باعث می شود که زمانی که نمی توانید چیزی را خرید کنید احساس ضعف کنید اما زمانی که واقعیت زندگی را بپذیرید و دامنه آزادی برای خرج کردن اقتصادی را نیز بدانید در کنار اینکه خودتان را نیز بشناسید .
پاسخ داده شده اوت 16, 2021 توسط فاطمه
سلام دوست اگه میخوایین با مشاور صحبت کنین میتونی با کد ۱۴۸۰ تماس بگیری توی هر شهری که باشی میتونی با مشاورای شهرتون صحبت کنی و اینو هم بگم که ۱۴۸۰ مرکز مشاوره تلفنی بهزیستی هستش و هیچ هزینه ایی نداره من خودم قبلا تماس میگرفتم و خیلی کمک کننده بودم اگه هم خیلی ضروری بود میتونی با ۱۲۳ تماس بگیری اورژانس اجتماعی . ولی ۱۴۸۰ همه جور مشاوری داری حتی اعتیاد و اینکه هزینه ایی هم نداره تنها هزینه میتونه همون پول شارژی باشه که استفاده میشه موفق باشی .
اگه مشکلت رفع شد خوشحال میشم با یه صلوات واسه سلامتیم جبرانش کنی ❤
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,214 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 367 بازدید
سوال شده ژان 7, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ♡مهدیس♡ ممتاز (160 امتیاز)
5 پاسخ 195 بازدید
سوال شده اوت 28, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی عرضه بدبخت
0 پاسخ 190 بازدید
سوال شده اوت 15, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 179 بازدید
1 پاسخ 252 بازدید
1 پاسخ 65 بازدید
سوال شده نوامبر 16, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ساجده
1 پاسخ 109 بازدید
سوال شده نوامبر 17, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط amirtaha
...