مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیلی فوری خواهشا جوابم رو بدین تروخدا

481 بازدید
سوال شده اکتبر 25, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام دوستان. خیلی وقته انقدر ناراحتم که حد نداره. من دختری 16 ساله هستم ولی متاسفانه قدم 153 سانتی متره. این چندساله هیچ رشد نمیکنم. صفحه رشدم هم بستس. بنظرتون اگه برم کلاس والیبال حداقل دوسال. تا 18 سالگی رشد می کنم یا حداقل به 160 میرسم با وجود بسته بودن صفحه رشدم؟ تروخدا جواب بدین یا اگه راه حلی دارین بهم بگین خیلی ناراحتم
2 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 26, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

ببین عزیزم در این مورد نیاز است که با مشورت با متخصص غدد پیش بروید اما اگر صفحه رشدی شما بسته می باشد خب امکان رشد قدی وجود ندارد و در این مسیر بهتر است که با کمک متخصص غدد و متناسب با شرایط بدنی خودتان در این مسیر تصمیم گیری کنید.صفحات رشد، به رشد استخوان های بدن کمک می کنند. معمولاً در هر استخوان بلند، دو صفحه رشد وجود دارد که طول و عرض استخوان را افزایش می دهند. زمانی که کودکان رشد می کنند، صفحات رشد تبدیل به یک استخوان سخت می شوند. صفحه رشدی که کاملاً سخت شده باشد، یک صفحه رشد بسته است. پس از بسته شدن صفحه رشد، استخوان ها دیگر رشد طولی نمی کنند.

صفحات رشد معمولاً نزدیک به انتهای دوران بلوغ بسته می شوند. جهش رشد برای دختران معمولاً در سن ۱۵-۱۳ سالگی و برای پسران در سن ۱۷-۱۵ سالگی صورت می گیرد. البته، بسیاری از کودکان تا اواخر دوران نوجوانی به افزایش قد ادامه می دهند، اما میزان زیادی از رشد قدی آنها در این سنین تمام می شود.

توقف رشد در نوجوانان به این دلیل است که صفحات رشد آنها اندکی پس از بلوغ بسته می شوند. صفحات رشد، لایه های غضروفی هستند که نزدیک به انتهای استخوان های کودکان و نوجوانان قرار دارند. آنها قسمتی از استخوانهایی هستند که رشد طولی دارند.

اما دقت داشته باشید که انسان تنها بر مبنای ظاهر و شرایط قدیش تعریف نمی شود و در این مسیر شما نیز می توانید مهارت و بعد های شخصیتی دیگری داشته باشید که برای تعریف شما از آن استفاده شود و در پرورش این مهارت ها و رشد بعد شخصیتی گام بردارید
پاسخ داده شده اکتبر 26, 2021 توسط بی نام
اگه مراقب وزنت باشی که چاق نشی و اضافه وزن پیدا نکنی
زنهای کوتاه قد خوش سکس تر میشن به نظر خودم سکس باهاشون جذاب تره
دارای دیدگاه فوریه 15, 2023 توسط بی نام
منم قدم کوتاهه، کسی ک منو نخواست جز کسانیکه خیلی سطحشون از چندین بُعد پایین‌تر از من بود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,485 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 167 بازدید
سوال شده مارس 11, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط مهدی بیطاری حرفه ای (540 امتیاز)
2 پاسخ 400 بازدید
5 پاسخ 302 بازدید
1 پاسخ 94 بازدید
سوال شده سپتامبر 15, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
2 پاسخ 366 بازدید
سوال شده اوت 24, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط مینا.توروخدا جواب بدین زودتر روان شناس
0 پاسخ 318 بازدید
سوال شده سپتامبر 17, 2022 در اعتیاد و درمان ها توسط پخمه
...