مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چگونه‌بهبود‌پیدا‌کردن‌ویژگی‌های‌شخصیتی؟

51 بازدید
سوال شده اکتبر 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
ویرایش شده اکتبر 28, 2021
با‌سلام‌ببخشید‌من‌از‌بچکی کمرو‌وخجالتی‌وکم‌حرف‌بودم‌ولی‌الان‌هم‌۲۰‌سالمه‌همینطور‌هستم‌استرس‌و‌اضطراب‌هم‌موقع‌هر‌کاری‌دارم‌دستام‌شدید‌می‌لرزه‌وخیلی‌هم‌حواس‌پرت‌و‌دستپاچه‌هستم‌‌‌‌‌موقع‌انجام‌کار‌هم‌خیلی‌گیج‌میشم‌دیگه‌خسته‌شدم‌نمی‌دونم‌باید‌چی‌کار‌کنم‌‌به‌خاطر‌همین‌از‌انجام‌هر‌کاری‌می‌ترسم
‌و‌حتی‌ممکنه‌کارم‌به‌خوبی‌انجام‌‌نشه‌بیشتر‌از‌اینکه‌حواس‌پرت‌وفراموش‌کار‌هستم‌رنج‌می‌برم‌محصوصا‌اینکه‌توی‌انجام‌دادن‌کار‌گیج‌میشم‌‌حتی‌اگه‌ساده‌ترین‌وآسان‌‌‌ترین‌کار‌باشه‌وفرد‌اجتمایی‌نیستم‌؟‌نمی‌دونم‌باید‌چه‌کار‌کنم؟‌واینکه‌چون‌فرد‌کم‌حرفی‌هستم‌دوستای‌زیادی‌ندارم‌و‌کسی‌یا‌من‌دوست‌نمیشه‌‌واینکه‌حرف‌زدنم‌آرومه‌‌و‌دوست‌دارم‌دختر‌زرنگ‌شناخته‌بشم‌‌از‌لحظ‌هر‌چی‌‌چون‌که‌دختر‌آرومی‌هستم‌همه‌‌بهم‌میگن‌چرا‌اینقدر‌تو‌خودتی‌یا‌ساکتی‌‌.بعضیا‌پشت‌سرم‌میگم‌چقدر‌محه‌؟حرف‌زدن‌بلد‌نیس‌یا‌ساکته؟دیگه‌مثلا‌خانوادم‌به‌انجام‌یه‌کار‌*‌رو‌چند‌بار‌برام‌توضیح‌بدن‌ولی‌دوباره‌اشتباه‌انجام‌بدم‌دیگه‌خسته‌شدم‌چی‌کار‌کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 28, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

با توجه به شدت اضطراب شما و علایم جسمی که تجربه می کنید نیاز است که روند درمانی را طی کنید و این حواس پرتی شما نیز بی ارتباط به شرایط روحی شما نیست در شرایط روحی پر اضطراب تمرکز کاهش زیادی پیدا می کند .

در این مسیر بهتر است برای بررسی مسیر ارتباطی و شرایط روحی و افکار و احساساتی که تجربه می کنید به صورت حضوری به روانشناس مراجعه کنید تا بتوانیم به شما کمک کنیم با بهبود شرایط روحی بتوانید مسیر ارتباطی بهتری را بسازید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,452 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 390 بازدید
1 پاسخ 62 بازدید
سوال شده اکتبر 13, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط ساناز حرفه ای (340 امتیاز)
1 پاسخ 49 بازدید
سوال شده می 5, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 94 بازدید
سوال شده می 3, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 112 بازدید
سوال شده مارس 26, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 247 بازدید
...