مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بر سر دو راهی

78 بازدید
سوال شده ژان 25, 2022 در مشاوره تحصیلی توسط نیلا
سلام
من دانشگام تموم شده و الان میخوام برا استخدامی بخونم، اما مشکل بزرگی که دارم جای درس خوندنمه،
خونه مون جا هست برا خوندن اما متاسفانه من تو خونه خیلی کار دارم. یعنی همش سرم شلوغ میشه. مهمون میاد، نظافت تو طول روز و... اصلا نمیتونم تمرکز کنم. موقع هایی هم که سرم خلوته همش دراز میکشم یا با گوشی مشغول میشم. تصمیم گرفتم برم کتابخونه اما اونجا هم دردسرای خودشو داره، یه کم دوره از خونمون، باید با تاکسی برم. برا نهارم نباید برگردم چون ارزش رفت و آمد نداره. از اون ور هر دفه میمونم نهار چی ببرم. اونجا چطور گرمش کنم. باید میوه و خوراکی و چایی و.. ببرم کتاب و لپ تاپم که هست بارم خیلی سنگین میشه. خودشم باید شب برگردم خونه رو تمیز کنم و آشپزی کنم و مابقیه کارای شخصی و خونه. خلاصه هرکاری میکنم نمیدونم به کدوم ور تصمیم بگیرم. خیلی هم از لحاظ روحی ضربه دیدم چون مسئولیتهای خونه باعث شدن از کار و درسم کلا دور شوم و بهم لطمه وارد شده. خیلی نگرانم خیلی...
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 26, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما نیلا جان

ببین عزیزم در این مورد اگر شما ازدواج کرده اید خب بهتر است که از محیط خانه برای درس خواندن استفاده کنید چون در هرصورت بیرون رفتن و برگشتن می تواند دشواری های خودش را داشته باشد اما در هرصورت اینکه شما در منزل باشید یا کتابخانه هرکدام مشکلات خودش را دارد و خب نیاز است که شما بدانید که این تلاش برای شما چه ارزشی دارد و برنامه زندگی خودتان را براساس اولویت ها مشخص کنید.

اما اگر مجرد هستید خب بهتر است که در این مورد با دیگر افراد خانواده صحبت کنید و مسئولیت های آشپزی و تمیز کاری و... را تقسیم کنید تا بتوانید تایم آزاد بیشتری داشته باشید اما انچه اهمیت دارد این است که در هر مکانی که باشید از حداقل زمان هایی که دارید بتوانید در جهت رسیدن به اهداف خودتان تلاش کنید چون در هرصورت اگر بدون برنامه بخواهید پیش بروید و تایم زیادی را با گوشی و کارهای غیر ضروری سرگرم کنید این باعث می شود که از هدف خودتان دور تر شوید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,098 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 206 بازدید
سوال شده ژان 13, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط پرستو
1 پاسخ 316 بازدید
سوال شده نوامبر 8, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 188 بازدید
1 پاسخ 160 بازدید
سوال شده می 3, 2019 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
3 پاسخ 104 بازدید
سوال شده ژوئیه 16, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
0 پاسخ 165 بازدید
سوال شده ژان 2, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
3 پاسخ 460 بازدید
1 پاسخ 248 بازدید
...