مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

وابستگی و عدم ارتباط با همسالان دختر چهار ساله ام

214 بازدید
سوال شده ژوئیه 9, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط محمدی
باز کردن از نو ژوئیه 23, 2022
سلام دختر چهار ساله ای دارم که بدون من جایی نمیره کاری نمیکنه حتی بازی تنهایی نمیتونه انجام بده.فقط با پدر و مادربزرگ و پدر بزرگ و دوخاله اش ارتباط داره. یک سال بعد از تولدش کرونا شد و تقریبا زیاد نمیتونستم بیرون ببرم و همسالی در فامیل هم نداره.چندماه پیش مهدکودک بردمش اوایل گریه و زاری میکرد میچسبید به من تا دوماه رها نمیکرد منو و دیگه مدیر مهدکودک ازم جداش کرد و با گریه رفت داخل . دوماه هر روز میرفت و خوب شده بود با این تفکر که من تو دفتر مهد نشستم داخل میرفت .البته تومهد هم مشارکتی با بچه ها نداشت بیشتر با بزرگسالها ارتباط میگیره تو مهد هم با مربی ها .بعد دوباره یه وقفه یک ماه افتاد و دوباره وقتی خواست بره مهد دوباره از اول گریه و چسبیدن به من شروع شد . و این سری گریه میکنه میگه مربی ها ازم عصبانی میشن دست میکوبن رومیز . از مربی پرسیدم میگن نه دلمون نمیاد همچین کاری کنیم!!خلاصه الان پدرش میگه مهد عوض کنیم . دستاوردی هم نداشته مهد رفتنش فقط این اواخر با با بچه ها بخرده جور شده بود . نه میتونه خودش بازی کنه نه با بچه ها در پارک ارتباط میگیره و هیچی . حالا موندم عوض کنم مهد یا نه ؟ اول مشاوره ببرم بهتره و  فعلا مهد نره ؟ بعد مهد عوض کنم ؟ موندم ترخدا راهنمایی کنید
من خودمم زیاد آدم ارتباطی و اجتماعی نیستم و خیلی اهل دوست و رفیق . بیشتر تنهایی دوست دارم . اکثرا میگن چون خودت اینجوری دخترت اینجوری شده.
لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,638 کاربر

سوالات مشابه
6 پاسخ 6,477 بازدید
1 پاسخ 147 بازدید
1 پاسخ 206 بازدید
1 پاسخ 93 بازدید
2 پاسخ 346 بازدید
3 پاسخ 562 بازدید
1 پاسخ 195 بازدید
سوال شده فوریه 24, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط مائده
...