مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عشق دوران نوجوانی

97 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام من مادر دختر چهارده ساله ای هستم که عاشق پسر پانزده ساله ای شده که شوهرم در گذشته با خانواده آن پسر مشکلاتی در مسایل روستایی باهم داشتن حالا دختر من با پسر آنها وارد رابطه تلفنی شده حالا چطور با این مسئله برخورد کنم چطور جلوشو بگیرم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 6, 2022 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در اول اینکه خب اینکه دختر شما در این سن توجه و گرایش بیشتری به جنس مخالف اشته باشد و حتی بخواهد با این فرد ارتباط داشته باشد هم چیز عجیبی نیست. در این مسیر نیاز است که شما به شرایط سنی دخترتان توجه کنید او در سن نوجوانی قرار دارد و نیازهای عاطفی جدیدی را تجربه می کند.

در مورد دوم اینکه خب در این مسیر بهتر است که در زمان مناسبی بدون تهدید و یا سرزنش و یا صحبت در مور مشکلات پدر با خانواده این آقا با او صحبت کنید بیان کنید که می داند در چه شرایط سنی قرار دارد، در این سن چه تغییرات جسمی و روحی را رار است تجربه کند، در کنار گرفتن اطلاعات او می توانید اطلاعات متناسب با شرایط سنیش را در اختیارش قرار بدهید در کنار اینکه در مورد این رابطه نیز صحبت کنید اما اجازه بدهید با بینش خودش تصمیم گیری کند.

به او بیان کنید احساساتش برایتان با اهمیت است اما می خواهید با در نظر گرفتن شرایط سنی و رشدی و اولویت هایی که در این سن دارد تصمیم گیری کند اجازه بدهید او فکر کند و بعد تصمیم گیری داشته باشد.

در مورد سوم اینکه بهتر است دخترتان را درگیر مسائل مربوط به خانواده ها نکنید و اجازه بدهید او مسیر رشدی خودش را دنبال کند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,830 پاسخ

29,382 دیدگاه

2,078 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 131 بازدید
1 پاسخ 170 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2018 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 200 بازدید
سوال شده می 8, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ساحلXx حرفه ای (280 امتیاز)
1 پاسخ 126 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ????
1 پاسخ 179 بازدید
1 پاسخ 201 بازدید
1 پاسخ 73 بازدید
...