مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اطلاع از اعتیاد همسر بعد از هشت سال بدون بچه

219 بازدید
سوال شده Mar 14, 2019 در زوج درمانی توسط س. ک
سلام
بعد از هشت سال زندگی مشترک با اینکه بدون بچه هم زندگی خوبی داشتیم و تنها نگرانی من بچه دار شدن بود و تحت درمان بودم متاسفانه بصورت خیلی تصادفی متوجه اعتیاد تفریحی همسرم شدم الان دیگه بهش اعتماد ندارم چون خیلی قضیه برایم مهمه بااینکه برای بچه دار شدن زیر نظر دکتر هستم الان دچار یک سردرگمی برای جلوگیری از ضرر بیشتر شدم فعلا بچه دار شدن منتفیه اما از طلاق هم میترسم با اینکه دیگه عاطفه زناشویی ام نسبت به همسرم ر از بین رفته چه کار کنم؟ ممنون از لطف شما
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 16, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات و نگرانی شما قابل درک می باشد . بهتر است سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و سعی کنید بر افکار خود تسط بیشتری پیدا کنید . اگر از اعتیاد همسرتان اگاهی دارید بهتر است در آرامش و بدون توهین و مقصر جلوه دادن همسرتان در مورد این موضوع با ایشان صحبت کنید تا در مورد اعتیادشان و نوع مصرف و ... اطلاعات بیشتری کسب کنید و در صورتی که ایشان مایل باشند وارد پروسه ترک شوند و در این مسیر به ایشان کمک کنید همراهی شما می تواند کمک زیادی به ترک کند . دقت کنید این موضوع اهمیتت دارد که چه چیزی باعث گرایش ایشان به مواد شده است تا بتوانید در مسیر ترک این محرک ها را از بین ببرید .  سعی کنید اطلاعات دقیقی به دست آورید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید قبل از تصمیم گیری در مورد طلاق بهتر است با ایشان صحبت کنید و همه جوانب را مد نظر قرار بدهید .

در این مسیر بهتر است به صورت حضوری با همسرتان به روانشناس مراجعه کنید تا بررسی لازم صورت گیرد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,987 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 260 بازدید
سوال شده نوامبر 20, 2021 در زوج درمانی توسط Peyman455 ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 494 بازدید
1 پاسخ 141 بازدید
سوال شده ژوئیه 31, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 126 بازدید
سوال شده اوت 7, 2019 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
...