مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج موقت همسرم

115 بازدید
سوال شده مارس 4, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط زهره
سلام خانمی ۵۶ ساله هستم و همسرم ۶۶ سالشه,۴۲ سال پیش با عشق ازدواج کردیم و این عشق تا کنون هم ادامه داره، هردو مذهبی هستیم. همسرم همیشه در زندگی به شوخی راجع به ازدواج مجدد صحبت میکرد و حتی یکبار ازمن اجازه تام در این باره گرفت ولی همش در قالب شوخی، از نظر کاری بسیار فعال و کارآفرینه، بسیار عاطفی، مهربونم و دلسوز مردمه، برای کارگراش، و همه مردم دلسوز و دست و دلبازه، بی نهایت دوستش دارم و به حدی بهش اعتماد داشتم که محال بود بپذیرم که با کس دیگه ای رابطه داشته باشه، برخلاف انتظارم مدتی است متوجه شدم با خانم جوانی ارتباط پیامکی و تلفنی داره و بالاخره ۲۰ روز قبل متوجه شدم که ۶ ماه پیش با او عقد موقت یکساله بسته، ازون موقع زندگیم جهنم شده از من گریه و زاری و افسردگی و از او التماس و عشق ورزی حتی چندبار بلند بلند برام گریه کرد.، کار او در شهر دیگری است و اون خانم هم اونجاست. میگه علتش ۸۰ درصد بیرون کشیدن این زن ۲۷ ساله از منجلاب بوده و ۲۰ درصدشان شهوت تنوع طلبی خودم که داشت دیوانم میکرد و داشتم به گناه می افتادم. قسم میخوره که تو برام چیزی کم نذاشتی و تو تنها عشق منی ولی من ناچار بودم این کارو بکنم و .میگه فرصت بده آبرومندانه جمعش می کنم.. متاسفانه من پیامک‌ها و عکسهاشون رو تو گوشیش دیدم و حالا حالم خیلی بده می‌خوام سه دختر ازدواج کردم نفهمن، آبرومون نریزه ولی حال بدم همه رو به شک انداخته. نمی‌دونم چطور با این مسئله کنار بیام، من حکم خدا و مجوزش را قبول دارم ولی از نظر احساسی نمیتونم این مسئله را بپذیرم، چه کنم؟ از طرفی از کجا باور کنم که این مسئله تموم میشه، با این همه خرجی که شوهرم براش کزده، از خونه و ماشین و سرویس طلا و خریدهای آنچنانی و زیبایی و جوونی اون که از دختر آخرمن ۴ سال کوچکتره، چطوری باور کنم که این تموم میشه و بعدش تمدید نمیشه و به دروغ به من نمیکنم تموم شده؟ دارم دیوونه میشم بخصوص وقتی که اون می‌ره به اون شهر برای کار و من تو خونه تنها میمونم، افسردگی شدید می گیرم گرچه اون دلسوزی می‌کنه و هی زنگ نمیزنه و به دختران سفارش می‌کنه که منو تنها نذارن
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 3, 2020 توسط Dr. Mosavi حرفه ای (1,100 امتیاز)
در این راه بهتر است با یک مشاور به صورت حضوری یا تلفنی صحبت کنید
پاسخ داده شده می 4, 2020 توسط دوست
سلام،من با تمااااااام وجودم شما رو درك ميكنم،ميدونم چقدرررر سخته،مادر من چندين برابر درد و رنج ها و غم و اندوه هايي كه شما كشيديد،چند ساله داره ميكشه.ما هر كاري كرديم نتونستيم پدرم رو منصرف كنيم،اميدوارم و از ته دلم ميخوام كه شما موفق بشين و شوهرتون دست برداره از كارش و به سمت شما بياد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,975 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده دسامبر 3, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط صادق
1 پاسخ 168 بازدید
0 پاسخ 370 بازدید
سوال شده اکتبر 13, 2023 در آموزش جنسی و زناشویی توسط mojtaba ممتاز (140 امتیاز)
3 پاسخ 277 بازدید
سوال شده ژان 25, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
1 پاسخ 1,842 بازدید
3 پاسخ 282 بازدید
سوال شده اکتبر 21, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 559 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 197 بازدید
سوال شده اوت 14, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 486 بازدید
سوال شده ژوئن 1, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
...