مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل خانوادگی و شخصی بسیار عجیب.

461 بازدید
سوال شده ژوئیه 6, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ناشناس
سلام .من ترنس اف تو ام هستم و خانوادم قبول نمی کنن و از اسباب بازی‌های ناز بچگیم مثال می زنن،اما حقیقت اینه که تنها دلیلی که سراغ اسباب بازی های ناز می رفتم این بود که وقتی با پسری ماشین بازی می کردم نگاه والدین عجیب بود و من فکر می کردم که گرایش به این چیزا برای من زشته. اسباب بازی هایی رو توی اتاق پسرا می دیدم که قلبم براشون می رفت ولی می ترسیدم درباره شون باکسی صحبت کنم. وقتی می دیدم پسری به راحتی با مامانش لگو نینجا می خره بهش حسودیم می شد چون اونا حسی رو به من انتقال می دادن که ده تا باربی که داشتم انتقال نمی داد، این که چطور راحت خواستش رو بیان می کنه باعث ایجاد حس تنفر می شد.

وقتی که نمی تونستم علایقم به ماشین شارژی روبه خانوادم بگم و تنها امیدم ماشین پسر عموم بود، خیلی درد ناک بود. هراز گاهی  زیر زبونی یه جمله * خیلی کوچیک در موردشون می گفتم. مثلا جرثقیل محمد خیلی خفنه، یا کاش منم ماشین رو داشتم. همیشه دوست‌داشتم یکی برای تولدم چیزای خفن بخره چون خودم روی خواستن نداشتم. خجالت می کشیدم.

از وقتی پسر عموم به دنیا امد، هرگز زندگیم مثل قبل نشد، چرا که دردی که سال هاست درون قلبم بود و معنیشو نمی دونستم بیشتر از قبل تحریک می شد می دیدم که چیزی بشتراز تک شاخ و باربی هم وجود داره که لذت بخش تره. یه مدت سعی کردم با هزار بدبختی آنقدر عروسک بخرم که آن حس رو ازبین ببرم ولی از بلوغ به بعد نه تنها رفع شد بلکه شدید تر شد.

حالا یه برادر کوچک ترهم دارم و وقتی میبینم پدرم شوت زدنشو تشویق می کنه به جای اینکه مثل زمانی که من توب بازی می کردم به من نگاه خاری می کرد به اونم بکنه، وقتی می بینم خانواده اونو برای خریدن وسایل پسرانه تشویق می کنند، برای مسائل پسرانه تشویق می‌کنند قلبم درهم می شکند چرا که مرا برای رفتارمسرزنش مب کنند، پدرم جوری سرم داد زد و گفت که از فردا باید شال سرت کنی  و از اینجور چیزا و منم می گفتم حجاب برای یک بانو بهترین چیزه و من وجودش رو قبول دارم ولی من با بقیه فرق دارم ولی نمی تونستم بگم چه فرقی.

مثلا وقتی که رفتیم لگو بخریم، من سریع دستم رو ‌گذاشتم روی لگو نینجا ولی مادرم طوری نگاهم کرد و با لحنی صحبت کرد که سریع انگشتم رو به سمت لگوی دخترانه کج کردم و برای اینکه فراموش کنه برای خریدن یه پنی به همراهش کلی اسرار کردم، واقعا ترسیدم خوب.

من تو نوجوانی‌پوششم رو تاحدی پسرانه کردم ولی همیشه سعی می کنم پاک دامنیم رو به نوع مردانه حفظ بکنم.

خسته شدم. اخلاقم رو بروز می دم ولی چیزی درباره * ترنس ها نمی گویم، از کودکی با خودم درگیر بودم و بعضا سر وحشت از مسائل جنسی زنانه به خودم  آسیب روانی وارد می کردم و می خواستم پدر بشم یا مادری که مثل مرداست.

برخی از عواطفم رو به پدرم گفتم ولی لطفا من رو راهنمایی کنید تا یچیزای قانع کننده ای رو درباره * اخلاقم به مادرم بگم، چون من در کودکی خواسته * اولم رو معلوم نمی کردم و یا به طور کل ارزشش رو درک نمی کردم الان که رفتار های پسرانه رو ناخواه بروز می دم مادرم فکر می کنه که من آدم منحرفیم و با حرف هایی که گفته نتیجه گرفتم که فکر می کنه کسی من رو ترنس کرده نه این که ترنس باشم.

اصلا نمی تونم خانم هارو درک کنم، از کودکی در مدرسه دوست و رفیق نداشتم و فقط در زنگ ورزش، من و دوست خیالیم و دیوار و توپ بودیم.

از اخلاق بانوان زجر می کشم و الان که فکر می کنم می بینم که کسی مثل من که از بودن با خانم ها بی زاره به جز چندتا خانم بسیار محترم حتی اگر پسر درونم تعیین جنسیت هم بکنه چون دیگه مثل سابق  دونجسگرا نیست و  گرایشی به خانم ها نداره و نمی تونه به مدت زیاد اونها رو تحمل بکنه هرگز نمی تونه ازدواج بکنه تا زنی وارد زندگیش بشه که براش نطق کنه و دستورد بده و با روح و روانش بازی کنه چون دیگه وقت بسیار زیادی رو با اونها گذرونده در حالی که برای ورود به جمع آقایان تقلا می کرد و دیگه خانم ها برام جذابیت خاصی ندارند چون دیگه آنقدر برای فرار از جمع هاشون سعی کرد که دیکه بی زار شد.

لطفا من رو راهنمایی کنید که چطور  مادرم رو قانع کنم و کلا چی باشم، از بچگی اهدافم مردانه بود ولی با چیزایی که پدرم می گفت فکر می کردم که برای خانم ها اشکالی رو نداره . بعد که فکر کردم و......... . کلی چیز دیگه هم وجود داره که نمی تونم بگم. ممنون که وقت ‌گذاشتید.
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 8, 2023 توسط q2aadmin حرفه ای (2,147,483,647 امتیاز)
سلام چرا از طریق مشاوره جنسی موضوع را با خانواده خود مطرح نمی‌کنید ابتدا نیاز است جلسه با خود شما داشته باشیم و سپس جلسه‌ای با مادر و خانواده شما داشته باشیم
دارای دیدگاه ژوئیه 8, 2023 توسط ناشناس
چگونه؟ و چطود؟
پاسخ داده شده ژوئیه 8, 2023 توسط رولوخ
"خودت" رو رد نکن!
تو با جنسیت مونث بدنیا اومدی . این "طبیعت" تو هست !
تو اخلاق پسرانه داری ، و دوست نداری که مثل زن ها زندگی کنی، این" شخصیت" تو هست.
و" تو" ترکیبی از طبیعتت و شخصیتت هست!
مطمئنم افرادی پیدا میشن که تو رو همینجوری قبولت داشته باشن
و درباره مادرت
مادرت یا نگران آبروی خانوادتون جلوی مردم و فامیله ،
و یا نگران خودته که ممکنه توی مسیری که ممکنه بهش کشیده بشی آسیب ببینی
در هرصورت والدینت صلاحت رو میخوان
تو هم باید باهاشون **** باشی و با احترام بهشون نظر خودت رو ابراز کنی
اینجوری حتما به جوابی میرسی که هم خودت راضی باشی هم با خانوادت به مشکل برنخوری!
دارای دیدگاه ژوئیه 8, 2023 توسط ناشناس
ممنون...... راستش من تو هر  مسیری قراره اسیب های بدی بهم وارد شه ولی الان دارم بین بد و بدتر انتخاب می کنم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,371 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 218 بازدید
2 پاسخ 225 بازدید
سوال شده مارس 11, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Fatima
3 پاسخ 241 بازدید
1 پاسخ 87 بازدید
سوال شده نوامبر 15, 2023 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط 1111222 ممتاز (140 امتیاز)
3 پاسخ 442 بازدید
2 پاسخ 280 بازدید
2 پاسخ 864 بازدید
2 پاسخ 1,684 بازدید
1 پاسخ 290 بازدید
...