مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مامان و بابام به اندازه * سگ بهم ارزش نمیدن

123 بازدید
سوال شده سپتامبر 13, 2023 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ماه عاشق حرفه ای (2,660 امتیاز)
ویرایش شده سپتامبر 13, 2023 توسط ماه عاشق
اوایل تیر ماه رفتیم پیش روانپزشک دکتر گفت باید توی تیمارستان بستری بشی تیمارستان هم دو سه میلیون پول میگیره تا بستری کنه منم نرفتم چون یه بار قبلا رفته بودم دلم می گرفت و گریه می کردم ولی مامان و بابام خیلی مشتاق بودن که من دوباره برم تیمارستان در حالی که اونجا حال منو بدتر میکنه یا هر وقت اسم خواستگار میاد مامان و بابام میگن اگه ازدواج کنی جهیزیه تو هر جوری شده تهیه می کنیم حالا همین مامان و بابایی که حاضرن واسه * جهیزیه و تیمارستان میلیون میلیون پول خرج کنن ازشون خواستم بهم پول بدن تا رمانمو چاپ کنم و مشهور بشم ولی مخالفت کردن باهام من نمیدونم چطور برای بدبخت کردنم و فرستادن به خونه * بدبختی و تیمارستان روانی پول دارن ولی برای چاپ رمانم پول ندارن. از مامان و بابام بدم میاد و از این که این همه برای بدبختی هام نقشه می کشن متنفرم و از خدا هم متنفرم که منو توی یه خانواده ای به دنیا آورده که این قدر بهم کم اهمیت میدن. من یه عمه داشتم که اونم مثل من گوشاش صداهای اضافی می شنید ولی اون وضعش خراب بود
با خودش حرف می زد حتی نمی تونست راه بره فقط قرص ریسپریدون می خورد می خوابید آخرشم اون قدر خوابید که زخم بستر گرفت و مرد. مامانم عوض این که بهم بگه تو خوب میشی بهم میگه آخر بیماری تو مثل عمه اته و مثل اون می میری چهار ساله من این حرفو ازش می شنوم. واقعا داره دلمو می شکنه ولی من مثل عمه ام نیستم. من با اراده ام رمانا و داستانام توی گوگل هست. دو تا رشته میخونم و کاراته کارم. نمیدونم چرا مثل دیوونه ها باهام رفتار می کنن. به خدا من دیوونه نیستم فقط بعضی وقتا از فشار اعصابم خورد میشه و میشینم گریه می کنم. توی آهنگ آرام می گیریم علی لهراسبی میگه زندگی میره به باد چون بی قراری تو روزای خوبم میاد اگه یکم طاقت بیاری تو من چهار ساله منتظر روزای خوبم ولی زندگیم شده جهنم من هر روز اون آهنگ علی لهراسبی رو توی ذهنم تکرار می کنم ولی انگار قرار نیست روزای خوب داشته باشم انگار قرار نیست آروم بگیرم و قراره پدر و مادرم مثل دیوونه ها باهام رفتار کنن.
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 13, 2023 توسط q2aadmin حرفه ای (2,147,483,647 امتیاز)
سلام. دلیل روان پزشک برای بستری شما چیست؟
دارای دیدگاه سپتامبر 13, 2023 توسط ماه عاشق حرفه ای (2,660 امتیاز)
یچون به خاطر بیماریم مرگ موش خورده بودم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,399 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 804 بازدید
3 پاسخ 183 بازدید
1 پاسخ 122 بازدید
...