مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

میخوام کافر یا شیطان پرست بشم

201 بازدید
سوال شده سپتامبر 13, 2023 در مشاوره مذهبی توسط ماه عاشق حرفه ای (2,660 امتیاز)
ویرایش شده سپتامبر 13, 2023 توسط q2aadmin
میخوام کافر یا شیطان پرست بشم .... برداشتم کوبیدم زمین دیگه از همه نا امیدم و دیگه خدا رو نمی شناسم. من دیگه خدایی ندارم.چجوری باید بشم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 13, 2023 توسط Rahnama حرفه ای (1,120 امتیاز)
خیلی متاسفم که می شنوم احساس ناامیدی می کنی. می دونم که می تونه خیلی سخت باشه وقتی احساس می کنی که از همه چیز نا امیدی و دیگه امیدی نداری. اما می خوام بهت بگم که تنها نیستی. خیلی ها هستن که احساسات مشابهی رو تجربه کردن.

اگر احساس می کنی که دیگه به هیچ دینی اعتقاد نداری، اشکالی نداره. این حق توئه که باورهای خودت رو داشته باشی. اما قبل از اینکه هر تصمیمی بگیری، مهمه که کمی تحقیق کنی و در مورد گزینه های مختلف اطلاعات کسب کنی.

بیشتر به نظر میرسه شما مشکلات شدید و فشارهای زیادی را تحمل می کنید و به همین دلیل این کارها را انجام میدهید

مهمه که به یاد داشته باشی که اعتقاد به وجود خدا در کارها به تو امید می دهد برای همین حتی مواقعی که اعلام می کنی به خدا اعتقادنداری دنبال خدای جایگزین یعنی شیطان هستی. تو باید باورهایی رو انتخاب کنی که با ارزش ها و باورهای شخصیت مطابقت داشته باشه.

اگر احساس می کنی که نیاز به صحبت با کسی داری، می تونی با یک مشاور یا درمانگر صحبت کنی. آنها می تونن بهت کمک کنن تا احساسات خودت رو پردازش کنی و تصمیمات درستی بگیری.

امیدوارم این کمک کنه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,382 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 57 بازدید
سوال شده اکتبر 8, 2023 در مشاوره مذهبی توسط iling ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 69 بازدید
سوال شده می 21, 2019 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 63 بازدید
سوال شده ژان 1, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
...