مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سوالات من ....

149 بازدید
سوال شده دسامبر 25, 2017 در مشاوره خانواده آنلاین توسط نازی
سلام چند تا سوال داشتم

- چی باعث میشه یه زن ترس از شوهر داشته باشه در حدی که جرات نکنه با دانش آموزش شماره بده؟

- با شوهری که حتی راضی نیست به خاطر احترام گذاشتن به همسرش باهاش فارسی حرف بزنه نه به زبان محلی که زنش کاملا بلد نیست اون زبان محلی رو باید چیکار کنه؟

-چیکار باید کرد که یه مرد منفی نگریشو کم تر کنه؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 25, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام

دوست گرامی درمورد مساله اول خب یا اینکه اون مرد از همسرش چیزی دیده که کاملا بدبین شده و نمی تواند بپذیرد همسرش حتی با یک دانش اموز در ازتبا ط باشد و طبیعی است چون در مردان حس مالکیت بسیار قوی تر است .در مورد   اینکه در زنی که اصلا شواهدی مبنی بر خیانت حتی در پایین ترین سطح وجود ندارد ولی باز همسر بدبینی دارد و اززن  ترس نمرد می تواند چنین رفتارهایی داشته باشد که خب این مرد باید حتما مراجعه داشته باشد و درمان شود و اصلا نمی توان گفت راحت از این مسائل گذشت .و به مررو حل می شود چون با گذشت زمان و افزایش سن در صورت بیماری فر سخت گیر تر خواهددشد و شرایط زندگی برای زن سخت تر می شود

در مورد مساله دوم  اینکه فردی  به زبان محلی صحبت کند شاید بیشتر از اینکه نشانه بی احترامی به همسر ئ یا حتی بر علیه او رفتار کردن قلمداد شود مربوط می شود به اینکه فرد به این رفتار عادت کرده و نمی تواند تغییری ایجاد کند و در اصل اصلا مساله مربوط به اینکه  بی احترامی باشد نیست مخصوصا در برخی زبان های محلی اصلا حساسیت هایی وحود دارد که افرا د با این گویش صحبت کنند والا طرد می شوند .

در مورد مسال سوم تقریبا همان چیزی است که بهتون گفتم بدبینی و منفی بینی یا جزئی از شخصیت است که باید پیگری و درمان کند و یا خیر این مساله کاملا  مربوط به جو محیط و برخی رخدادها ست  و فرد دیگر نمی تواند بی تفاوت باشد و شرایط را تجمل کند.

در هر صورت امیدوارم ر صورت مراجعه حل شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354783

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,120 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 584 بازدید
2 پاسخ 504 بازدید
2 پاسخ 252 بازدید
1 پاسخ 123 بازدید
1 پاسخ 150 بازدید
3 پاسخ 678 بازدید
2 پاسخ 322 بازدید
سوال شده فوریه 7, 2018 در قبل از ازدواج توسط علی تهرانی
2 پاسخ 93 بازدید
2 پاسخ 153 بازدید
سوال شده دسامبر 24, 2017 در قبل از ازدواج توسط کتی
1 پاسخ 236 بازدید
...