مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل خانوادگی

150 بازدید
سوال شده اوت 21, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط مهدیار
من خانمی 33ساله هستم 12ساله ازدواج کردم شوهرم طلبه هست اولی که ازدواج کردم خیلی پایبند درس بود و اهدافی برای خود داشت اما دو سال که از خونه داریمون گذشت نه از درس خبری شد و نه از کار .اجاره نشین هستین پول اجاره رو پدرشوهرم و مقداری هم پدرم پرداخت می کنند ولی مایحتاج زندگی مون بیشتر از ناحیه خانواده من تآمین می شود البته گاهی هم پدرشوهرم هم تامین می کنند .شوهرم تمایلی ندارد من بیرون کار کنم و درامد داشته باشم و خودش هم کاری نمی کند .ولی مرد خیلی خوش اخلاق و با خدایی هست و خیلی به من احترام می گذاره و دوستم داره و من هم ایشون رو خیلی دوست دارم .ما سه فرزند داریم .من خیلی صبر کردم گفتم شاید به مرور زمان وضعمون درست بشه چون اصلا دوست ندارم زیر بار پدرانمون باشم از این ور هم اون ها هم از این قضیه خیلی ناراحت هستند که زندگی نا اینطوریه و هر چی هم نصیحت می کنتد جوابی نگرفتن و فقط با یک خنده پاسخ می دهد و جواب سوالهای من را هم با خنده می دهدالبته تبسم.نمی دونم چکار کنم بعضی وقتها صبرم به اخر می رسه و فقط گریه می کنم ولی ارتباطمون با هم خیلی خوبه فقط مشکل بی اعتنایی به کار و تآمین نداشتن زندگی رو داریم.خودش هم ابراز می کنه که خیلی دوست داره بهترین زندگی رو فراهم کنه ولی کاری هم نمی کنه.کمکم کنین چکار کنم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 21, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که به نظر می رسد که ایشان مسئولیت پذیری لازم را برای زندگی مشترک ندارند و با تامین نیازهای شما از سمت خانواده ها میزان مسئولیت پذیری ایشان کاهش نیز می یابد و این موضوع باعث می شود که ایشان با سختی های زندگی مشترک مواجهه نشوند .

1. همسرتان چند سال دارند؟

2. ایشان از شما درخواست می کنند که از خانواده ها پول بخواهید؟

3. اگر خرجی منزل از طریق خانواده ها قطع شود عکس العمل ایشان چگونه می باشد؟

4. در مزان فعلی ایشان چه کاری انجام می دهند؟

5. روابط اجتماعی ایشان چگونه می باشد؟

6. از چه زمانی برنامه های ایشان و اهدافشان کنار گذاشته شد؟

7. تا به حال به دنبال کار رفته اند؟
دارای دیدگاه اوت 25, 2019 توسط بی نام
34-نه خیلی هم مخالفند-مهم نیست براشون-مسجد .حرم .جلسه مباحثه با دوستان-خیلی خوبه همه دوستش دارن و دوستان زیادی دارد -از سال سوم خانه داریمون-نه.
دارای دیدگاه اوت 25, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
در این مورد نیاز می باشد که شما در احترام با ایشان صحبت کنید و بیان کنید که برنامه ایشان برای زندگی مشترکتان چیست و چه اهدافی را دنبال می کنند تا بتوانید با یکدیگر به یک تصمیم گیری بهتر برسید .
تا زمانی که شما برنامه و افکار ایشان را ندانید با حدس زدن و ندیدن عکس العمل از نظر روحی خودتان با مشکل مواجهه می شوید و این بر روند زندگیتان تاثیر منفی دارد.
دارای دیدگاه اوت 25, 2019 توسط بی نام
من خیلی با ایشون صحبت کردم و همین سوالهایی که شما گفتین ازشون پرسیدم ولی ایشون خیلی دقیق گوش می دهد و سکوت می کند و حرف های من را فقط تآیید می کند و لی من به جوابی نمی رسم.از شما خیلی ممنونم که به حرف های من پاسخ می دهید چند وقته با اینکه اطرافم مشاورهای زیادی هست ولی نمی تونستم برم و باهشون صحبت کنم تا اینکه با کانال شما آشنا شدم ممنونم امیدوارم موفق باشین برای من دعا کنین.
دارای دیدگاه اوت 25, 2019 توسط بی نام
از هر دو طرف هم در فشار هستم به من می گن تو باید راش بندازی یا اگر اون نمی ره سر کار تو برو .ولی همچین چیزی نمی شه راضی نیستن برم سر کار.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,200 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 80 بازدید
سوال شده دسامبر 30, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ستاره
1 پاسخ 112 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط محدثه
2 پاسخ 173 بازدید
سوال شده فوریه 26, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط نگین
0 پاسخ 95 بازدید
سوال شده ژان 17, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 69 بازدید
سوال شده سپتامبر 27, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 177 بازدید
1 پاسخ 77 بازدید
سوال شده مارس 26, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
0 پاسخ 79 بازدید
سوال شده Mar 1, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Mitra
0 پاسخ 124 بازدید
سوال شده فوریه 8, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 210 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط هاجر
...