مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

فاصله گرفتن که بفهمه چه قدر بهم علاقه داره

111 بازدید
سوال شده سپتامبر 16, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام روزتون بخیر من و دوست پسرم ۴ ساله با همیم ایشون پارسال خارج از کشور برای ادامه تحصیل رفتند چند وقتیه بداخلاقی میکنه از هرچی عصبانی هست با من دعوا میکنه خودش میگه نباید اینطوری باشم ولی این خشمم نمیدونم از چیه شاید اونطوری که باید تو رو‌دوست ندارم بهم وقت بده یه مدت فکر کنم چقدر دوست دارم البته همیشه عصبانی میشه هی میگه من تو رو‌دوست ندارم ولی بعدش میگه عصبانی بودم یه حرفی زدم ازتون سوال دارم که آیا فرصت دادن به ایشون چیزی رو عوض میکنه یا من فقط دارم خودمو گول میزنم که امید داشته باشم ممنون از راهنماییتون
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 16, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

اینگونه رفتارهای ایشان می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما دوست داشتن موضوع است که به راحتی از بین نمی رود اما ممکن است بر در زمان عصبایت خلاف آن را بیان کند .

در مورد این رابطه دوستی نیاز است که شما هدف دوستیتان را مشخص کنید توقعات خودتان و ایشان را بشنوید و بعد تصمیم گیری داشته باشید.

اگر در این رابطه توقعات شما براورده نمی شود  هدف مشترکی در آن وجود ندارد و شما احساس توهین می کنید می تواند با جدیدت بیشتری به این موضوعات توجه کنید و اینکه شما مداوم مورد سرزنش فردی باشید که با او در رابطه دسوتی هستید باعث می شود که این رابطه با مشکلات بیشتری همراه شود.
دارای دیدگاه سپتامبر 16, 2019 توسط بی نام
به نظر شما اینکه ایشون میخواد فاصله بگیره که ببینه چقدر بهم علاقه داره چقدر امیدوارکننده است نسبت به ادامه رابطه ایشون میگه منو دوست داره ولی در حدی که خیلی باشه و خودش راضی باشه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,981 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 1,211 بازدید
1 پاسخ 413 بازدید
سوال شده فوریه 18, 2018 در مشاوره تحصیلی توسط هیوا
1 پاسخ 87 بازدید
2 پاسخ 215 بازدید
...