مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

راه حل برای مشکلم چیکار کنم

173 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط شبنم
سلام من حدود ۱سالو ۵ماهه ازدواج کردم شوهرم با من نزدیکی نداره نداشته تو این ۵ ماهه اخلاقش عوص شده مادر شوهرم دخالت میکنه حتا برامون عروسیم نمیگیدن من اومدم خونه دارم زندکی کنم چون بهم گفت بعد عقد بیا بشینیم سر خوته طندکیم مادر شوارم از اود راضی نبود برای ازدواجمون همسر من ۱ بار طللاق داشته الانم میگه بریم بالای خونه * بابامینا زندگی کنیم ۲ بارم پدر مادرشو اورده رو من که این ال بل ...بهونه الکی پدر مادر من هیجی تماسی با اینا نداشتن دخالت کنن من تبریزی همسرم تهرانی هستن همسرم بچه ام دوست نداره ۲ تا خواهر مجرد داره یکی ۵۱ سال یکی ۴۶ همسرم ۴۱ ساله من ۳۲ ساله ۲ سال دوست بودیم همه چیم دروغ گفته بود حتا موضوع ازدواجشو مادر شوعرم خیلی اولا تحقیر توهین میکزد الانم همسرم به خلنوادم که تبریزه توهین میکنه من دندانپزشکم خودم همسرمم پزشک منو اگه میشه راهنمایی کنین18 دقیقه پیش

من نمیخوام برم برم فک میکنم اذیت میکنن

شوهرم منو دوست داشت الان کلا بهونه میگیره مادرش اینارو یاد میده

با خواهراشم میونه * خوبی نداره
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 27, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مسیر نیاز است که با همسرتان در مورد مسیر پیش رویتان برای زندگی مشترک بدون صحبتی در مورد خانواده ها صحبت کنید تا بتوانیم با آشنایی بیشتر در مورد دیدگاهای همسرتان در این مورد تصمیم گیری کنید .

قطع ارتباط جنسی می تواند باعث ایجاد فاصله بیشتر بین شما و همسرتان شود و نیاز است که دلایل آن مورد بررسی قرار گیرد . در این مسیر بهتر به صورت حضوری چند جلسه مشاوره حمایتی دریافت کنید تا بتوانیم با بررسی دیدگاهای شما و شرایط روحیتان و در صورت حضور صحبت با همسرتان در مسیر تصمیم گیری به هردوی شما کمک کنیم.

اینکه ایشان قبل از ازدواج با شما در مورد شرایطتشان صادقانه برخورد نکرده اند ، قطع رابطه جنسی ، درخواست برای زندگی با خانواده و... موضوعات مهمی باشند که بدون بررسی دقیق نمی توان نظری در مورد آن بیان کرد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,670 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,035 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 237 بازدید
2 پاسخ 120 بازدید
سوال شده مارس 12, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 287 بازدید
سوال شده می 14, 2019 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط بی نام
1 پاسخ 127 بازدید
1 پاسخ 154 بازدید
0 پاسخ 448 بازدید
...