مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

زود انزالی براثر خود ارضایی

631 بازدید
سوال شده Mar 26, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
سلام من دختر مجردممم * مدت هست ب خود ارضایی روی اوردم قبلا طول میکشید ولی الان زود ازضا میشم قرلرهست طی امسال ازدواج کنم چیکار کنم ک درست بشم جدیدا اب منی خارج نمیشه ازم و خیلی ناراحتم البته فاصله روز های خود ارضایی زیاد نیس خستممم پشیمونم ینی در اینده همسرم میفهمع ؟مریض شدم کمکم کنید خیلی پشیمونم
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 26, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید هرچقد تمرکز شما بر این نیاز بیشتر شود میزان تحریک شدن شما و تمایل به این رفتار نیز افزایش می یابد و چون خودارضایی با کاهش ایمنی بدن همراه می باشد می تواند از شما انرژی زیادی بگیرد در کنار اینکه شما با هر بار ارضا شدن مقدار منی زیاید از دست می دهید و تا زمانی که دوباره ترشحات به اندازه نرمال خود بازگشت داشته باشد بدن نیاز به شرایط مناسب دارد .

بهتر است میزان خودارضایی خود را کاهش بدهید و سعی کنید مدیریت بیشتری بر این نیاز داشته باشید در کنار اینکه به تقویت بدنی خودتان نیز بپذارید اگر میزان ترشحات شما به میزانی کم می باشد که واژن شما خشک است در زمان تحریک شدن نیاز به مراجعه به متخصص زنان می باشد تا بتوان در این زمینه به شما کمک کرد .

خیر امکان اینکه همسرتان متوجه شوند بخاطر خودارضایی می باشد وجود ندارد اما موضوع مهمی می باشد چون عادت شما به خودارضایی و... می تواند  در روند زندگی جنسی شما تاثیر داشته باشد .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,408 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 611 بازدید
2 پاسخ 705 بازدید
1 پاسخ 335 بازدید
2 پاسخ 430 بازدید
سوال شده اکتبر 6, 2019 در مشاوره مذهبی توسط حسین
2 پاسخ 717 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط یه بنده خدایی
3 پاسخ 851 بازدید
2 پاسخ 836 بازدید
...