مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

راهنماییم کنید

101 بازدید
سوال شده می 15, 2020 در زوج درمانی توسط ممممممم
سلام.مهیار ۲۹سالمه متاهل.پدرم با سکته مغزی توسن ۵۲ فوت شده مادرم بعد پنج سال توسن ۴۸ سالگی براثر سکته قلبی فوت شدن.بعد فوت هر کدومشون مشکلاتی برم پیش اومد از روانو سختیو... .بالاخره الان که دارم متنو می‌نویسم فراموشی گرفتم .همسرم اذیتم می‌کنه اصلا هیچوقت برا من ارزش قاعل نیست .مثلا از غذایی که درست می‌کنه برام وقت نمیزاره که بهم بچسبه از برنج نپخته تا خورشتش.سرکارم خونوادش زنگ میزنن فلان بسار ،من باید مشکلو حل کنم.اخه مگه هرروزم میشه من اونارو ببینم؟؟خسته شدم از خونوادش .ولم نمیکنن .دوس دارم ازهمشون فاصله بگیرم.یه خواهرو برادر دارم که اونام پشت سرم حرف زیاد میزنن.دوس دارم ازهمه فاصله بگیرم نمیشه نمیتونم نمی‌دونم فرار کنم یا خودکشی کنم !؟ یعنی باهام یه کاری شده حتی به زنم خیانت میکنم عکسو فیلمای مستحجن میبینم برای اینکه یکم سرگرم کنم خودمو.زنم هیچوقت تشخیص نمیده چرا اینجوری شدم و می‌دونه فیلم میبینم .چیکار کنم چطور خلاص شم ازهمه این مشکلات؟؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده می 16, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما آقا مهیار

قابل درک می باشد که دخالت ها و روابط شما با همسرتان و یا خانواده ایشان می تواند برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد و در این مسیر نیاز است که اطرافیان نیز شرایط شما را بیشتر درک کنند اما در اینجا نیاز است که شما نیز به شرایط روحی و سبک رفتاری خودتان نیز توجه کنید چون روابط و برخودهای شما نیز می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و رفتارهای اطرافیانتان داشته باشد .

خودکشی ، فرار و یا خیانت به همسرتان راهکارهای مشکلات شما نمی باشد و در این مسیر بهتر است در اولین گام شما برای بهبود شرایط روحی خودتان به صورت حضوری به رواننشاس مراجعه کند چون علایم افسردگی در شما مشاهده می شود .

در شرایط روحی نامناسب امکان آسیب به روابط بیشتر می شود شما با بهبود شرایط روحیتان می توانید می توانید برای بازسازی روابط با همسرتان نیز تصمیم گیری بهتری داشته باشید .

بهتر است مشکلات موجود در زندگی مشترک را با صحبت و تعامل خودتان و همسرتان و در کنار آن زوج درمانگر برطرف کنید چون صحبت های خانواده ها می تواند با جبهه گیری و برداشت اشتباه از سمت هریک از شما ایجاد شود .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495
پاسخ داده شده ژوئن 15, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
باسلام شما اینقدر انسان نجیب و متعهدی هستید که دیدن پورن رو خیانت میدونید. البته واقعا درست هم هست. هرگونه فکر کردن به غیر همسر حتی اگه عملی هم نشه خیانته.

تا حالا با همسرتون صحبت کردید؟ بهتره بهش بگید که چه مشکلاتی دارید و چرا بوجود اومده. اول با مهربونی و احترام و بعد اگر جواب نداد با تهدید و اعتراض. ولی اینم در نظر داشته باشید که ممکنه ایشون هم مشکلاتی داشته باشه. پس بشینید با هم صحبت کنید و البته اگر این صحبت نزد مشاوره زوج درمانی انجام بشه بهتره.

ضمنا پورن رو هرچه سریعتر کنار بذارید. نه بخاطر خیانت بودنش. به خاطر تاثیر بدی که روی ذهن شما میذاره. با شرایط شما امکان اعتیاد به پورن وجود داره.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,024 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 288 بازدید
سوال شده نوامبر 1, 2021 در زوج درمانی توسط ساناز وزیری ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 102 بازدید
سوال شده اکتبر 4, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط Mahna77 ممتاز (180 امتیاز)
5 پاسخ 139 بازدید
0 پاسخ 52 بازدید
سوال شده سپتامبر 27, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 68 بازدید
سوال شده ژوئیه 24, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط رضا _:
4 پاسخ 376 بازدید
سوال شده اوت 8, 2021 در مشاوره مذهبی توسط ریحانه ۱۸ ممتاز (120 امتیاز)
...