مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

میخوام بدونم‌باید با بلاتکلیفی که دارم‌چیکار کنم

390 بازدید
سوال شده ژوئیه 15, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط کیمیا
سلام خسته نباشید من حدود ۸ماهه با یه ترنس دوستم و آبان ماه هیجده سالش میشه ولی تو این چند وقته مادر پدرش متوجه موضوع ترتس بودنش و اینکه من و دوست داره شدن و همش اذیتش میکنن گوشی رو ازش گرفتن و روانشناس بردنش روانشناس گفته باید از خاطره های قبلیش دورش کنید با هیچکس نزارین ارتباط برقرار کنه و گوشیش و بهش ندین!
اینارو مامانش به من میگفت
یه بار‌میگه بهونت و میگیره
یه بار‌ میگه زنگ زد باهاش سرد برخورد کن بزار بفهمه نبودنش عادیه برات!من گفتم این کارو نمیکنم.
بعضی اوققات قایه مکی بهم زنگ‌میزنه گریه میکنه میگه ببخشید اینا دارن من و دیوونه میکنن
من چی‌میشم‌پس تا کی باید منتظر‌بمونم؟چون میدونم اونم من و دوست داره ولی اگر کاری‌کردن من و فراموش کنه چی؟!خیلی کلافه ام چیکار باید کنم؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 15, 2020 توسط وحید حرفه ای (11,580 امتیاز)
سلام دوست عزیز. تعریف ترنس با چیزی که شما گفتید فرق میکنه. چون اگر ایشون واقعا ترنس بود، مشاور نباید این حرفو میزد. با این تعریف آیا باز هم اعتقاد دارید که ایشون ترنس هست؟ دقت کنید ترنس بودن با همجنسگرا بودن متفاوته.
پاسخ داده شده ژوئیه 15, 2020 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام
ایشون ترنس نیستند و شما هم با این کارتون لطمه جدی تری بهش وارد میکنید ، روند درمان رو مختل میکنید و نفرین بقیه رو به جون می‌خرید. به خاطر حس خودتون لطفا یکی دیگه رو نابود نکنید و بگذارید سالم بشه. جلوی درمان ذو نگیرید، رابطه‌ رو کلا قطع کنید.
وقت خوش
پاسخ داده شده ژوئیه 15, 2020 توسط سها
سلام عزیزم.  شما باید به توصیه روانشناسشون عمل کنید  و اگه میگن دور بمونید و سرد باشید، حرف روانشناس رو گوش بدید.  حرفایی که دوستان مبنی بر ترنس نبودن ایشون زدن کاملا بی پایه و اساس و از روی ظن و گمان هست!  چون ما که نمیدونیم هدف روانشناس چیه.  افرادی که میگن ترنس هستن اولش که به روانشناس و یا روانپزشک مراجعه می کنن، اون روانشناس برای اینکه تشخیص بده فرد واقعا ترنسه یا تحت اثر شرایط محیط اینو به خودش تلقین کرده،  از فرد میخوان که محیط رو عوض کنه مثل کاری که روانشناس برای دوست شما انجام داده!  یعنی شما رو ازش دور کرده و با این کار محیطش رو تغییر داده که بفهمه آیا ایشون بصورت ذاتی ترنس هست یا فقط علاقش به شماست که باعث شده که خودشو ترنس بدونه.  پس تا  موقعی که جلسات روانشناسی ادامه داره و مشاور اجازه * دیدار یا مکالمه رو به شما نداده، لطفا این کار رو انجام ندین!   اگر ایشون ترنس نباشن بعد از جلساتی که طی شد ایشون با همین هویت ب زندگی ادامه خواهند داد و احتمالا دیگه شما هم پارتنر ایشون حساب نخواهید شد ولی اگه ایشون یه ترنس واقعی باشن برای تغییر جنسیت باید یه دوره * دیگه ای رو با روانشناس معرفی شده * قوه قضاییه بگذرونن و بعد برای عملهای تغییر جنسیت اقدام کنن که در اینصورت بعدش انتخاب با خودتون و ایشونه که بخواید رابطتون رو ادامه بدید یا کات کنید.... از دوستان عزیز هم خواهش میکنم که اصلا اینجوری بی منطق قضاوت نکنن  چون ممکنه حرفایی ک ما اینجا میزنیم سرنوشت افراد رو تعیین کنه.  وحید جان و خواهر عزیز!  شما جفتتون هم واقعا فوق العاده اید و خیلی جاها بهترین مشاوره ها رو ارائه میدید ولی در این مورد باهاتون مخالفم که فرمودید دوست ایشون ترنس نیست!  چون روانشناس هنوز نظر قطعی نداده و فقط داره روند رو طبق چیزی که بالا گفتم پیش میبره! لطفا این  پراسس رو یادتون نگه دارید چون شما زیاد مشاوره میدید ممکنه بعدا هم لازمتون بشه! قصد جسارت ندارم فقط بهتره که با اطلاع کامل راجع به هر موضوعی درموردش نظر بدیم . ممنون.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,359 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 145 بازدید
1 پاسخ 232 بازدید
2 پاسخ 301 بازدید
3 پاسخ 237 بازدید
سوال شده سپتامبر 15, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط Mking
8 پاسخ 2,037 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...