مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دیگه همسرم از شدت خستگی از همه چیییی زده شده چجوری باید حلش کرد؟

279 بازدید
سوال شده اوت 9, 2020 در زوج درمانی توسط بی نام
بیمقدمه میگم
من و شوهرم حدود 2 سال و نیمه عقدیم تو خانواده * ما بابام کلا یه اخلاقای خاص و بد داره حتی اون رفتارا رو با هرکی حتی اونیکه ذوسش داره.
ببینید من و همسرم با عشق و علاقه عقد کردیم که خوب دوطرفه هم بود من بابام پولداره ولی ما هیچ وقت آرامش نداشتیم یا بابام کلا نبود یا اگه بود یکسره به من یا به مامانم گیر میداد من الان 27 سال و نیم عمرمه و وقتی با شوهرم آشنا شدم و عقد کردیم تازه فهمیدم زندگی چیه تازه حس لذت زندگی رو چشیدم و حتی تو خونه مادر شوهرم همین حس ها حاکم بودو همه با هم و مهربون و با آرامش بودیم من شوهرم حدود 37 سالشه و وکیله داره دکترای حقوق بین الملل میگیره و خلاصه از نظر اعتبار و پول خوبه من شوهرم میگه آدم باید از زندگیش لذت ببره راستم میگه
میگه مثلا هی تلنبار کنی که چی
داستان اینه که من بابام خیلی به شوهرم گیر میده یعنی واقعا من از کل کل کردن بابام دیگه میخوام سرمو بکوبم به دیوار بابام بهش گفته تو سه سال باید خونه بسازی تو فلان جا ویلا بخری تو فلان جا به دخترم هیچ وقت نازک تر از گل نگی من بابام 56 سالشه مامانم میگه بخدا من خودم اگه جای شوهرت میبودم با این گیرای بابات ولت میکردم میرفتم یعنی تو این دو سال و نیم هرجوررررر بود پول جور کرد یه ویلا خرید تو رامسر بابای منم کلا میگه همه چی بهترینش!! نزدیک 4 تومن پول ویلا داد یه شب به بابام گفت آقا من یه آپارتمان 300 متری یه جای خیلی خوب دارم الان دارم مدرک میگیرم دکترا مو که گرفتم می‌سازم به روی چشم

بابام گفت من داماد با جنم میخوام نه خرخون حالا من موندم بخندم یا گریه کنم گفت باشه شروع کردیم خونه رو ساختن این تو این دوسال بالای 200 تا پرونده کیفری قبول کرده میگه من تو عمرم فقط یه بار پرونده کیفری قبول کردم ولی تو این دوسال چون واقعا نیاز به پولش داشتیم کیفری هم قبول کرده درسته پولش خوبه ولی واقعا به دردسرش نمی ارزه همین اخیر پرونده قتل قبول کرده بود نزدیک 500 تومن حق الوکاله گرفت ولی گفت یه روز تو خیابون جلوشو گرفتن تهدیدش کردن من دیگه دارم دیوانه میشم بابام به هر چیز این بچه گیر میده

بعضی روزا شام میاد خونه ما همون اول که میاد بابام شروع میکنه

چرا پیراهن گل‌بهی میپوشی

کرواتت باریکه؟

چرا شلوار کتون آبی آسمانی میپوشی؟

چرا پوشت داری؟

چرا سراستینت رو برگردوند رو پیرهنت؟

چرا پیرهن هاوایی پوشیدی؟؟؟

خلاصه پوففففففففففف

بعد یه شب به مامانم میگم به بابا بگو آخر یه کاری میکنه این منو ول کنه میگه گفته است پسره با عرضه است حیفه یه ذره ورز ندمش!!!!

میگم آخه مامان زشته دیگه به یه آدم 40 ساله بگی چرا جوراب گورخری پوشیدی؟ میگه الهه بخدا منم از دستت بابات به ستوه اومدم دیگه خلاصه خونه رو به هر زحمتی بود درست کرد تقریبا 1 ماه و نیم پیش تموم شد یعنی ما برای وصال از صد خان رستم گذشتیم همین چند شب پیش داشتیم با هم حرف میزدیم هنوز دیگه انگار از شدت خستگی مرد منکه کمک مادی بهش نمیتونم بکنم ولی از نظر جنسی و عاطفی تامین‌ میکنم بعد همونشب که بغلش کردم دقت کردم دیدم موهاش داره سفید میشه نزدیک 50 تا موی سفید داشت تو رابطه جنسیمون هم دیگه اون انرژی دو سال پیش رو نداره و اکتیو نیست فقط میگه بغلم کن شونه هامو بمال تا بخوابم تو بغلت آروم بگیرم دیگه انگار از همه چیز زده شده خستگی مفرطططططط حالا میشه جبرانش کرد یا نه؟
اصلا دلایلش چیه و راه حلاش چیه بخدا دارم دیوونه میشم دلم میخواد ادست بابام خودمو خفه کنم آخه شوهر من انقد جوک و با مزه بود شبایی که خونمون بود مامانم از خنده دلدرد می‌گرفت ولی بابام یه کاری کرده که...... حالا راه حلش چیه؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 9, 2020 توسط مهربانو
ببین من ازدواج نکردم
ولی شاید خستگی همسرتون مقطعی باشه و به مرور زمان درست بشه
نمیشه انتظار داشت که بعد یه کار سنگین خسته نباشه و سرحال باشه
رابطه جنسی رو نمیدونم ولی میتونید دلیل بقیه رو از خود همسرتون بپرسید
سفیدی مو میتونه برا تغذیه و فشار کاری زیاد  باشه
من خودم 25 سالمه ولی موی سفید دارم
دختر هم هستم
پاسخ داده شده اوت 9, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

عصبانیت و ناراحتی شما از پدرتان قابل درک هست اما عزیزم دقت کن که پدرتان نیز سعی می کند از این مسیر بهترین شرایط را برای شما ایجاد کند بهتر است بجای سکوت و یا سرزنش کردن مادرتان و یا درخواست از ایشان برای صحبت با پدرتان در زمان مناسبی در کنار درک ناراحتی و احساسات و نگرانی های ایشان و بیان اینکه می دانید ایشان برای شما بهترین را می خواهند از پدرتان در احترام بخواهید که در زمان حضور همسرتان از موضوعات دیگری جز مادیات صحبت کنند و سعی کنید صحبت ها و احساسات خودتان را بیان کنید و احساسات و صحبت های پدرتان را نیز بشنوید .

در کنار این موراد دقت داشته باشید که بهتر است از عقد طولانی مدت خوداری کنید دوسال زمان کافی برای شناخت یکدیگر می باشد شما با ازدواج و مستقل شدن می توانید حریم خصوصی زندگی خود را بیشتر حفظ کنید و مسیری را طی کنید که دوست دارید .

در مورد روابط جنسی هم باید عرض کن در این مسیر خستگی همسرتان و شرایط روحیشان می تواند تاثیر زیادی داشته باشد بهتر است سعی کنید که زمان هایی را برای باهم بودن بدون حضور خانواده ها قرار بدهید و زمانی که کنارهم هستید از صحبت در مورد مشکلات و یا خانواده ها خوداری کنید و مسیر معاشقه را طی کنید تا بتوانید تجربه جنسی بهتری را داشته باشید .
پاسخ داده شده اوت 12, 2020 توسط بی نام
آخرش من نفهمیدم راه حلش چیه بخدا انگار خفقان داره من فقط باید روحی و جسمی کمکش کنم راهش چیهههه بقران دیگه واقعا هم بابام اذیت میکنه هم شوهرم داره به خاک میره چکار کنم؟؟
دارای دیدگاه اوت 12, 2020 توسط بی نام
فقد اینع کع جلو بابات وایستی!بگی شوهر خودمع!زندگیع خودمع انقد اذیتمون نکن بزار خودمون هرجور کع دوس داریم زندگی کنیم دس ع سرمون بردار...بع شوهرتم بگو بابا تهرچی گف براش مهم نباشع...یاگع  زندگیتو دوس داری میتونی با خانوادت قطع رابطع کنی
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,048 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 314 بازدید
1 پاسخ 1,337 بازدید
1 پاسخ 147 بازدید
سوال شده Mar 1, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ☆لیلا☆ ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 122 بازدید
سوال شده می 29, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
0 پاسخ 130 بازدید
سوال شده می 29, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
2 پاسخ 137 بازدید
1 پاسخ 123 بازدید
1 پاسخ 231 بازدید
...