مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواهشا پاسخ بدید

169 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
سلام.
من خانمی ۲۴ ساله هستم.۵ سال هست که با همسرم ازدواج کردم.
از ابتدا باهم اختلافاتی داشتیم.مثلا در رابطه جنسی من سرد بودم و ایشون گرم.من سعی کردم پوشش بدم سرد بودنمو در سال های اول.ولی کامل موفق نبودم.و نتونستم ایشون رو راضی نگه دارم.الان همسرم به جایی رسیده که اصلا دوست نداره منو در آغوش بگیره و میگه نمیتونم به عنوان خانومم باورت کنم.خیلی نا اروم و بی قرار هستند.
همسرم میگه خیلی وقتا دوست دارم بغلت کنم اما نمیتونم.چون حس میکنه که من نمیخوام و تمایلی ندارم و به خاطر اون دارم انجام میدم.
پُر از حس های متناقض شده درونش.هم تمایل جنسی بهم داره هم اینکه موقع انجامش به شخصیت سرد من فکر میکنه و ناامید میشه.
من چیکار باید کنم،؟چجوری این حس رو در ایشون از بین ببرم؟؟خود ایشون باید چه کارایی کنن ؟چجوری بهتر شه رابطمون؟؟اگر کسی تجربه مشابه داشته ، راهنمایید کنید.
2 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 31, 2020 توسط حلما
احساس شما قابل درک ولی این که شما سردی نباید دلیلی شه که واکنشی نداشته باشید باتوجه ب شرایطی که الان همسرتون داره سعی کنید لباسای شاد رنگایی که دوس داره بپوشید آرایش ملایم حتی درحد یک رژ فقط. شما پیش قدم شید مثلا موقع فیلم دیدن بی مقدمه ایشون ببوسید یا بغل کنید ازجمله دوست دارم غافل نشید چرا که هیچ وقت تکراری نمیشه. نگذارید ایشون فک کن چون شما سردی ینی این کارارو دوس ندارید اوایل شاید باتوجه به این کارا بازم حس دوگانگی داشته باشن ولی مطمئن باشید وقتی شمارو مشتاق و پیش قدم منظورم(بوسیدن، به آغوش کشیدن) بی مقدمه ببینند دیگه این حس سراغشون نمیاد. درکل بااین کارا شما نشون میدید که بدتون نمیاد واز ایشون استقبال میکنید...
پاسخ داده شده اکتبر 31, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قاب درک هست که این شرایط برای هردوی شما با فشار روحی زیادی همراه می باشد اما دقت کنید که کناره گیری شما و همسرتان از هم هیچ کمکی به بهبود این مشکلات نمی کند و حتی می تواند مشکلات بیشتری را نیز ایجاد کند .

نیازهای جنسی یکی از نیازهای طبیعی انسان است و نمی توان با نادیده گرفتن انها پیش رفت پس اینکه شما خودتان و یا همسرتان در شرایط روحی مناسبی نباشید یک امر طبیعی هست چون به یکی از نیازهای اساسی پاسخ نداده اید .

در این مسیر نیاز است که شما و همسرتان هردو باهم برای بهبود این مشکلات به متخص سکس تراپ مراجعه کنید تا بتوانیم به هردوی شما کمک کنیم تا در این مسیر برای پاسخ به این نیاز به یک میزان معادل برسید تا هردوی شما بتوانید شرایط بهتری را برای پاسخ به این نیازها تجربه کنید .

در این مسیر نمی توان یک نظر کلی بیان کرد چون افکار ، احساسات ، شرایط بدنی ، دیدگاهای هریک از شما از اهمیت برخودار می باشد و باید مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان نظری را بیان کرد .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88472864
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,007 سوال

27,681 پاسخ

29,269 دیدگاه

2,551 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 293 بازدید
1 پاسخ 159 بازدید
سوال شده سپتامبر 2, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط ی بنده خدایی
5 پاسخ 996 بازدید
سوال شده ژوئیه 21, 2021 در مشاوره مذهبی توسط نیکان
3 پاسخ 266 بازدید
3 پاسخ 237 بازدید
1 پاسخ 171 بازدید
2 پاسخ 122 بازدید
سوال شده مارس 3, 2022 در اعتیاد و درمان ها توسط Padideh حرفه ای (200 امتیاز)
...