مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چرا من رو کسی نمی‌فهمه ک..!

266 بازدید
سوال شده می 5, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
ویرایش شده می 5, 2021
من یه پسر 17 سالم و حس توجه و نیاز عاطفیم ارضا نمیشه، دوست دارم با جنس مخالف ارتباط داشته باشم ولی مادرم زیاد منو نمی‌فهمه و خواهرم ندارم، میدونم که دوست دختر داشتن هم توی سن من خیلی آسیب زاست، پس من چه غلطی کنم، برای ارضای این حس اینم بگم که من خیلی آدم احساساتی نیستم ولی خیلی خیلی حساسم و وقتی به این نیازم جواب نمیدم حالم بد میشه مثل الانم، چیکار کنم؟
حالم خیییلی بده، من آدم فوق‌العاده حساسیم لطفا کمکم کنید بخاطر همین مشکل اکثر اوقات دپرسم
3 پاسخ
پاسخ داده شده می 5, 2021 توسط ...
درکت میکنم ، خانواده ایرانی که سال ها پیش رشدش متوقف شد ، همه درگیر خودشون هستن  ، خودتی و خودت و وقتی می خوای با فرد دیگه ای که مثل خودت نیاز به محبت داره ارتباط برقرار کنی ، باز هم جلوت رو میگیرن. و همه چی بدتر میشه و با اینکه میتونی پر از استعداد و توانایی و تلاش باشی بخاطر نقص توی این قسمت متوقف میشی ، مثل ماشینی که کلی قطعه داره اما نبود یه قطعه حرکت رو ازش میگیره.
پاسخ داده شده اکتبر 22, 2021 توسط ....
نگران نباش درس میشه همین
پاسخ داده شده ژوئن 11, 2023 توسط لونا
خب گوشی که داری؟ بیرون که میری؟ اولش برای اینکه از این وضعیت خیلی افتضاح در بیای با * نفر دوست شو بدون اینکه کسی بدونه و مامانت بفهمه بعد یواش یواش براش توضیح بده که تو بزرگ شدی و نیاز داری صحبت کنی نیاز داری با جنس مخالف حرف بزنی و شاید بتونی برای ازدواج یکی رو انتخاب کنی و زن و بچه داشته باشی و تو حق اینو داری که معاشرت کنی با جنس مخالف چون خیلی تاثیرات داره و براش توضیح بده و رگ خوابشو پیدا کن مثلا بگو تو هم با دختر حرف بزن ببین که دختر خوبیه یا هرچی که مامانت براش خوشاینده عزیزم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,007 سوال

27,682 پاسخ

29,269 دیدگاه

2,359 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 209 بازدید
3 پاسخ 473 بازدید
...