مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شک و تردید در تصمیم گیری

68 بازدید
سوال شده نوامبر 8, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط نگین
سلام ببخشید یه آقایی ازم خواستن به پیشنهاد ازدواجشان فکر کنم و این مدت میخواین صحبت نکنن که من درست تصمیم بگیرم،یه سوالی برام پیش اومده من توی واتس آپ که نگاه میکنم مدام در فاصله های زمانی کوتاه آنلاین هست و واقعا این منو به شک و ترس میندازه مادر و پدرشون هم شاغلن و ممکنه از فرط بیکاری باشه اما بازم میتونه کار های بهتری هم بکنه نه اینکه ده دقه یه بار توی واتساپ و اینیتا باشه با اینکه کاملا مومن و مقید هستن و خانواده خوبی هم دارن،موضوع بعدی هم اینه که با دوست من هم صحبت میکنن اما توی تماسشان گفتن که من اگه شما بگید دیگه کاری به دوستتون هم ندارم،در کل میترسم که شخصیتش اونی نباشه که داره نشون میده چیکار کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 8, 2020 توسط ravanshenas حرفه ای (67,280 امتیاز)
سلام به شما نگین جان

در این مورد بر مبنای این اطلاعات کلی نمی توان نظری را بیان کرد چون معیارهای شما برای انتخاب ایشان ، شرایط سنی ، موقیعت اجتماعی ، اقتصادی ، خانوادگی و فرهنگی نیز اهمیت زیادی دارد در کنار اینکه شما چند مدت است ایشان را می شناسید .

بهتر است دقت کنید که براساس آنلاین بودن نمی توان در مورد ایشان نظری بیان کرد و در این مسیر نیاز است که شما با شناخت شرایط کاری و برنامه های روزانه ایشان ، تفریحاتی که دارند ، دیدگاهایشان در مورد فضای مجازی و یا روابط دوستی و... تصمیم گیری کنید .

دقت داشته باشید که شما بیان می کنید ایشان با دوست شما دوست هستند و اینکه این رابطه دوستی چه میزان می باشد و اینکه از نظر شما مورد پذیرش می باشد یا خیر اهمیت زیادی دارد در هرصورت اگر ایشان به شما پیشنهاد ازدواج داده اند شما نمی توانید براساس یک سری کلیات تصمیم گیری کنید و به ایشان قولی بدهید و بهتر است که در این مسیر شناخت بیشتری کسب کنید ف در مورد ایشان تحقیق کنید ، با خانواده مشورت کنید و در مشاروه پیش از ازدواج با بعد شخصیتی و رفتاری و دیدگاه و توقعات و ... هم بیشتر آشنا شوید و در این مسیر تصمیم گیری داشته باشید .

در مورد این سبک رفتاری و روابط دوستی ایشان تا زمانی که بررسی دقیق صورت ندهیم نمی توانیم نظری را بیان کنیم اما دقت داشته باشید که باازدواج به تنهایی سبک رفتاری و شخصیتی افراد ناگهان تغییر نمی کند پس بهتر است که با شناختی که در زمان فعلی کسب می کنید تصمیم گیری کنید .

در کنار اینکه این سبک روابط نیز اهمیت دارد و بهتر است که در مورد آن در احترام و بدون قضاوت و بر مبنای شناخت بیشتر و دقت بیشتر تصمیم گیری کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,344 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 194 بازدید
1 پاسخ 124 بازدید
سوال شده اوت 30, 2019 در قبل از ازدواج توسط tangesir ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 145 بازدید
2 پاسخ 281 بازدید
سوال شده ژان 13, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 639 بازدید
سوال شده ژان 5, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط مسعود ممتاز (140 امتیاز)
1 پاسخ 246 بازدید
2 پاسخ 348 بازدید
2 پاسخ 351 بازدید
1 پاسخ 116 بازدید
...