مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام عرض ادب مدتی است دچار وسواس شدم چه باید بکنم

254 بازدید
سوال شده نوامبر 22, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام عرض ادب مدتی است دچار وسواس شدم نمیدانم چکار کنم مخصوص وقتی دستشویی می رم احساس میکنم ادادر بر پاهایم ترشح میکند چه باید بکنم سعیم بر این بود که به این وسواس ها اعتنا نکنم ولی این دستشویی رفتنم رو نمی دانم چه کنم
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 22, 2020 توسط ahrj1382 حرفه ای (7,620 امتیاز)
من هم قبلن وسواس داشتم.وقتی رفتم کاملا در مورد احکام نجاست خوندم وسواسم برطرف شد.
پاسخ داده شده نوامبر 23, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

وسواس برای افراد عنواع مختلفی دارد که یکی از این موراد وسواس در مورد انجام رفتار و اعمال دینی هست که فرد با افکار و رفتارهای تکرار مداوم سعی می کند که این افکار را از خود دور کند .

دقت کنید که در دین نیز از وسواس و شک افراد را دور کرده است و در بیشتر موارد بیان شده است که شک جایز نیست و فرد بهتر است به انجام اعمال دینی خود بپردازد اما موضوع مهم این است که اگر رفتارها و افکار شما بررسی شود مشاهده خواهید کرد که در موراد دیگری جز اعمال و رفتارهای مربوط به دین بازهم شما افکار وسواسی را دارید پس بهتر است در این مسیر به صورت کلی برای بررسی و ردمان وسواس اقدام کنید تا بتوانیم در این زمینه در طی جلسات درمانی به شما کمک کنیم تا شرایط بهتری را تجربه کنید .

در این مسیر داشتن آگاهی لازم در مورد دین و شرایط و دستورات نیز می تواند به شما کمک کند چون ممکن است شما براساس اطلاعات ناقصی که دریافت کرده اید با این مشکلات مواجهه هستید و ارتباط زیادی با موضوع وسواس نداشته باشد .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,553 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 94 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط گمنام
1 پاسخ 255 بازدید
1 پاسخ 90 بازدید
...