مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

لطفا کمکم کنید زندگیم پر از تنشه

216 بازدید
سوال شده نوامبر 27, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بانو
سلام. مم در گذشته دو ماه براب ازدواج با اقایی در ارتباط بودم ک نخاستم و رهاش کردم اون اقام چن تا عکس از من داشت برای برادرم در اینستا فرستاد و تهدید کرد ک الان دو ساله تموم شده فعلا. اما زن برادرم خبر دار ‌شد و از آنجایی ک خودش خیانت کرده بود این کار منو کرد بهانه و از برادرم جدا شد و آبروی منو پیش خونواده خودش برد، من الان یه سالو نیمه عقدم با یه ادم فوق العاده حساس ک همه چیو بهش گفتم بعد عقد الان سرد شده و دائم میگه تحمل میکنم چون دوست داشتم و دارم اما هر روز دارم بهش فکر میکنم و زجر میکشم، بخاطر این فکر کردناش سرد میشه و عصبی، الانم میگه اگر ب گوش خونوادم برسه من نمیتونم کاری کنم جون نمیزارن ادامه بدیم، من چیکار کنم اخه. گناه من چیه، کمکم کنید ایا امکانش هس بعد چن وقت زن قبلی برادرم مسئله رو جایی بازگو کنه یا اون آقا دوباره برگرده و آبروریزی کنه؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 27, 2020 توسط بانو
یادم رفت بگم من 22 سالمه شوهرم 31 ساله ، در روستا زندگی میکنیم. شوهرم حساسه ک مردم بفهمن و خونوادم بفهمن من کاری نمیتونم بکنم طاقت ندارم کسی پشت سرمون حرف بزنه. چیکار کنم من کمکم کنید اخه هرروز سر این موضوع بحثمونه چن بارم خودکشی ناموفق داشتم،. عصبی شدم اما دوست هم داریم، شوهرم قبل ازدواج منو میخاسه و فکر میکرده من حتی * ثانیه هم با کسی در ارتباط نبودم الان بخاطر این تو عذابه ک میگه من رو سرت قسم میخوردم ک از تو پاکتر و عاقل تر کسی نیسه چرا آخه
پاسخ داده شده نوامبر 27, 2020 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

در این موراد بهتر هست که از باج دادن خوداری کنید و بهتر بود در همان زمان از این آقا شکایت می کردید تا در این مورد این مشکل روند قانونی خود را طی کند .

در زمان فعلی نیز از بازهم همچین اتفاقی رخ بدهد که امکان کمی دارد با توجه به گذشت دو سال اما بازهم بهتر است که شما روند قانونی را طی کنید در کنار اینکه دقت کنید که شما در این مسیر با بازگو کردن این مورد بهتر است به همسرتان فرصت بدهید و از ایشان بخواهید که تصمیم نهایی خود را بگیرند چون اگر ایشان نتوانند با گذشته شما کنار بیایند در هر حالتی و با صحبت هر فردی می تواند زندگی شما دو نفر بهم بریزد اما موضوع مهم این است که شما و همسرتان بتوانید براساس شناخت زمان فعلی پیش بروید و گذشته را برای خودتان حل کنید چون نمی توان در این مورد با نگرانی و اضطراب نسبت به گذشته پیش رفت .

در زمان فعلی بهتر است که  شما و همسرتان به روانشناس مراجعه کنید تا در این مسیر بتوانیم با بررسی شرایط و دیدگاهای همسرتان در این مسیر کمک کنیم تا بتوانید با بررسی گذشته و گذر از آن در این مسیر تصمیم گیری بهتری داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,066 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,576 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 300 بازدید
سوال شده ژان 26, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط داغون
2 پاسخ 175 بازدید
سوال شده ژوئیه 27, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 309 بازدید
4 پاسخ 293 بازدید
1 پاسخ 154 بازدید
1 پاسخ 159 بازدید
سوال شده دسامبر 28, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
...