مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چرا ما همش دچار مشکل و ضرر میشیم بدون یک ریال حرام

160 بازدید
سوال شده ژان 17, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
سلام
چرا ما همش تو زنگیمون دچار مشکل و ضررهای مالی پی در پی میشیم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 17, 2021 توسط rahnema حرفه ای (1,900 امتیاز)

سلام انشاءالله زندگی همه خوب و همراه با آرامش باشه ببین خداوند برای همه بندگان راه خوب را از راه بد بیان نموده است ضمن اینکه خداوند در درون خود انسان نیز عقل را قرار داده که با کمک آن انسان می‌تواند راه‌های خوب و بد را از هم تشخیص دهد. بر اساس آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت عصمت(علیهم السلام)، گرفتاریهایی که برای مؤمنین پیش می‌آید یا «بخاطر ندانم کاریهای خود آنها» است یا «آزمایش‌‌های الهی» است یا «برای بالابردن درجات معنوی» آنها است.

باید ببینید این مشکلات از خود شما نباشد. مثلا سوء مدیریت یا عدم مشورت در کارها و یا بدون فکر و بدون در نظر گرفتن دخل و خرج کاری را اقدام کردن اینها ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند اگر همه چیز مرتب است و باز مشکلات هموار شده بدانید که محبوب خدا و مورد توجه خدا قرار گرفته اید چرا که می خواهد به گونه ای باشید که خود را از خودش جدا نکنید. باید نسبت به خدا حسن ظن داشت چرا که خدا همان می کند که در نیت داریم.

باید با عقل و درایت زندگی را اداره کرد و در این مسیر به خدا نیز خوش بین بود تا برکات الهی نازل شود ضمن اینکه دنیا محل کار و زار و سختی است این سختی ها مطمپنا بدون نتیجه و هدیه نخواهد ماند. ان شاءالله خداوند به زندگی همه ما برکت دهد و این مشکلات را وسیله تقرب بیشتر و سعادت ما قرار دهد.

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,826 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,767 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 103 بازدید
سوال شده اوت 22, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 410 بازدید
2 پاسخ 310 بازدید
سوال شده ژوئن 5, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
...