مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چرا این خواب ها را می بینم?

406 بازدید
سوال شده ژان 27, 2021 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Star
سلام.من دختری هستم 28 ساله و دچار وسواس فکری شدید.هروقت دختری زیبا را می بینم که مثلا دوست دارم ظاهر و لباس ها و هیکلم مانند او باشد با این که هییییییچ حس جنسی هیچ وقت نداشتم و ندارم همان شب او را در خواب می بینم که دارم او را  از لب می بوسم.یا هر مردی که زیبا باشد یا حتی خوشم بیاد چه تو تلویزیون باشه چه از نزدیک یک دفعه خیال پردازی جنسی و ازدواج برام پیش میاد خواب هم ممکنه در حد بوسیدن ببینم.یا با مرد یکم بیشتر در خواب پیش میره.ولی گاهی شده با مردی که خوشم بیاد خوابش رو نبینم ولی برای زن حتما حتما خوابش را می بینم.اعتماد به نفسم کمه دوست دارم مثل اون دخترها باشم.قد بلند لاغر زیبا ولی نیستم.
من اصلا هیچ وقت هم جنس گرا نبودم و نیستم.اهل رابطه جنسی هم نیستم.چرا این خواب ها را می بینم.مجرد هستم از بد بختی و بی خواستگاری شاید خیال پردازی می کنم.خواهش می کنم کمکم کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 28, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

شما نیز مانند هر انسان دیگری نیازهای جنسی دارید که بنا بر شرایط فعلیتان پاسخی برای آن دریافت نمی شود و این باعث می شود که این افکار جنسی شما که واپس زده شده است در خواب به سطح آگاهی وارد شود و این یکروند طبیعی هست و قرار نیست شما با آن مبارزه کنید.

در این مسیر بهتر است گرایشات جنسی شما ، افکار و احساساتی که تجربه می کنید ، کاهش اعتماد به نفسی که گزارش کردید همه این موارد مورد بررسی دقیق تر قرار گیرد تا بتوانیم به شما کمک کنیم بدون واپس زدن احساسات و نیازهای خود در مسیر آگاهی آنها باشید هرچند که می دانید فعلا شرایط پاسخ رشدی به آن وجود ندارد در کنار اینکه نیاز است که شرایط روحی شما نیز ارزیابی شود چون این کاهش اعتماد به نفس در روان شما دلیلی برای آن وجود دارد که نیاز به بررسی و بازسازی آن می باشد .
دارای دیدگاه ژان 28, 2021 توسط Star
ممنون.ولی یعنی منظورتون اینه که من هم جنس گرا هستم. که این خواب را دیدم. من اصلا هم جنس گرا نیستم.خواهش می کنم کمکم کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,583 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 115 بازدید
سوال شده فوریه 22, 2022 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
4 پاسخ 526 بازدید
3 پاسخ 225 بازدید
سوال شده ژوئیه 4, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط مریم
1 پاسخ 292 بازدید
سوال شده می 2, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط امیرحسین
1 پاسخ 381 بازدید
2 پاسخ 303 بازدید
1 پاسخ 251 بازدید
سوال شده ژان 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط sepehr
...