مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

پوست من سبزه ست مادربزرگم بهم میگه زشت

247 بازدید
سوال شده ژان 30, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام

سلام پوست من گندمی  مادربزرگم بهم میگه زشت به خدا قسم پوست سیاه هم بد نیست و فرقی بین ادم هایی که رنگشون متفاوته نیست به خدا بعد مادربزرگم بهم میگه زشت sad

3 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 30, 2021 توسط Mohamadd
سلام، ولش کن، مادربزرگ منم از این حرفا زیاد میگه، به حرفش گوش نده، سفید و سبزه و تیره فرقی نداره، مهم انسانیت و اخلاق و کرداره، سبزه هام زیبایی خودشونو دارن.
دارای دیدگاه ژان 30, 2021 توسط بی نام
منم موافقم فرقی نداره اما مادربزرگم میگه دیگه اره نباید بهش اهمیت بدم ممنون
دارای دیدگاه ژان 30, 2021 توسط کژاله
مهم نیست دیگران چی میگن! ما برای خودمون زندگی میکنیم، درسته؟
دارای دیدگاه ژان 31, 2021 توسط غزل
افرین ایول..........
پاسخ داده شده ژان 30, 2021 توسط ravanshenasesite حرفه ای (135,540 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

بهتر است در کنار احترامی که برای مادربزرگ خود قائل هستید دیدگاهای ایشان را برای خودشان بگذارید و سعی کنید که مسیر رشدی خودتان را طی کنید .

اگر بخواهید دائم بخاطر دیدگاهای افراد دیگر خود را مورد سرزنش قرار بدهید دیگر خودی برای شما باقی نمی ماند پس بهتر است که ویژگی های خود را بپذیرید و در مسیر رشدی بهتر ویژگی های فردی خود مسیر رشدیتان را طی کنید .

ویژگی های که انتسابی می باشد و شما نقشی در انتخاب انها نداشته اید تقریبا قابل تغییر نیست و اگر شما بخواهید به این موراد توجه بیش از اندازه کنید فرصت رشد در موراد دیگر را از دست می دهید در کنار اینکه زیبای و رنگ پوست نسبی می باشد و اینکه سلیقه مادر بزرگ شما با شما و یا هر فرد دیگری یکسان نیست این به معنای برتری و یا بی ارزشی آن نیست دیدگاهای هر فرد را برای خودش بگذارید .
پاسخ داده شده ژان 31, 2021 توسط غزل

سلام عزیزم منم سبزم سوفیا لرن الیزابت تیلور و....خیلیا سبزن تازه بنظر من سبزه رنگ خوبیه که ارایش بهتر روش میشینه واینکه اینهمه ادم سبزه خیلیاشونم خیلی خوشگل ونمکی وتودل بروان

پیشنهاد من*

اول اینکه با احترام به مادر بزرگت بگو نظر شما برای من مهمه اما منو خدا افریده ومن هیچ نقشی در اون نداشتم وبهش بگو لطفا دیگه اینو نگید چون باعث شده من حس بدی پیدا کنم وخلاصه نظرتو بیان کن تا شاید دیگه این حرفو نزد

اگه هم زد مهم نباشه برات

والسلام نامه تمام خخخخ

موفق باشیheart

دارای دیدگاه فوریه 1, 2021 توسط بی نام
خیلی خیلی خیلی ممنونم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,065 سوال

27,829 پاسخ

29,381 دیدگاه

2,691 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 619 بازدید
سوال شده سپتامبر 30, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Mahsa7879 ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 497 بازدید
2 پاسخ 215 بازدید
...