مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خواهش میکنم به من کمک کنید خیلی واجبه

228 بازدید
سوال شده فوریه 1, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط الهام
سلام وقت بخیر من و اقایی مدت ۸ ماه باهم اشنا شدیم و قرار شد اخرهای بهمن ماه خواستگاری بیان خانوادشون مخالف بودن و میگفتن باید اشنا باشه نه غریبه اماماخیلی خیلی شبیه هم بودیم و به هم علاقه داشتیم و ایشون ماه ها جنگید و مصمم بود و گفت یا این دختر یا هیچ کس خانوادش راضی شدن کم کم اما مدت ۷ روز کنار مادرش بود و برادر بزرگ منم نخواستم مزاحمش بشم و گفتم بزار با اونا وقت بگذرونه حالش یکم خوب بشه ایشون خیلی درگیری فکری دارن دنبال خونه هستن و پیدا نمیشه بخشی از حقوقش برای کمک به خانوادشه یکم حاشیه خانوادگیشون زیاده و خودشون شعل دارن به هرحال ما باهم صحبت کردیم و میگفت سنگ از اسمون بیاد من تورو میخوام اما بعد اون ۷ روز نمیدونم خانوادش چی گفته بودن البته شک ندارم که براش طلسم انجام دادن مطمعنم بعد یه شب که دقیقا براش کادو گرفته بودم بسیارعصبی بود و میگفت من نمیتونم خانوادم پشتم نیستن مخالفن تنهام خسته ام معلوم بود یکم خسته شده بود ما واقعا عاشق همیم ایشون تو این مدت بارها خودشو با تلاش ها و پیگریش نشون داده نمیدونم یه شبه چی شد منم عصبانی و ناراحت بودم ایشون گفتن بزار فردا صحبت کنیم ولی من چون گفت باید جدا بشیم و فایده نداره گفتم برو تو پای عشقت نموندی و خداحافظی کردم ایشون اون شب مسافر بود و عصبانی بعد گذشته الان ۵ روزه اینستاگرام منو داره لایک میکنه استوری نگاه میکنه ولی هیچ پیامی نمیده من مطمعنم طلسمش کردن ما قول و قرارداشیم گاهی میگم اشتباه کردم سریع خداحافظی کردم از طرفی به خاطر حرفاش خیلی ناراحت بودم حالا به نظر شما ممکنه چه اتفاقی بیفته چه کارباید کرد؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 2, 2021 توسط Khahar حرفه ای (27,740 امتیاز)
سلام

این رو نه به عنوان مشاوره بلکه به عنوان یک تجربه از سمت افرادی می گم که شرایطی مشابه شما رو داشتند، ازدواج کردند و بعدها خیلی سریع پشیمان شدند.

شما قرار نیست با یک نفر ازدواج کنید بلکه با یک خانواده وصلیت می کنید. یک فرد هرچه قدر هم که شیفته و واله شما باشه اما بعد از گذر ایام به سمت خانواده برمیگرده. این امر هم کاملا طبیعی هست اتفاقا اگر فردی رابطه قوی خانوادگی و علاقه به ارتباط با خاناده اش نداشته باشه جای تامل هست. اگر در چنین شرایطی ازدواج کنید یا ارتباط خودتون رو ادامه بدید و منجر به ازدواج بشه متوجه میشید که اون خانواده هرگز شما رو نمی پذیرند. حتی اگر باهاتون کنار بیان یا عادت کنن به وجود شما، باز در موقعیت های متعدد اینکه انتخابشون نبودید و به هم نمی خوردید رو مدام تذکر می دهند. این مورد و این تفکر حتی از سمت شما هم پیش میاد واگر اونها منظوری نداشته باشند شما با توجه به پیش زمینه فکری که دارید اون امر رو منفی برداشت می کنید. البته این احتمال هست که با ورود به اون خانواده همه چی خوب پیش بره اما خب فقط در حد احتمال هست. بهتر هست از تجربه سایر افرادی که تجربه مشابه داشتند استفاده کنید. مشاوره میتونه خیلی بهتون کمک کنه.

فقط کافیه نگاه کنید به ازدواج هایی که با تایید و علاقه خانواده دو طرف صورت گرفته و بعداً خانواده با عروس یا داماد نتونسته کنار بیاد و همه چی به هم ریخته دیگه وای به روزی که خانواده ای از اول عروس یا دامادش رو قبول هم نداشته باشه. تاکید می کنم شما با یک خانواده وصلت می کنید نه یک فرد. و اینکه فرزند هر خانواده ای محصول تربیت همون خانواده هست.

ببینید این انتخاب شماست و شما هستید که تصمیم میگیرید. پس با دقت انتخاب کنید.

موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,921 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 237 بازدید
2 پاسخ 210 بازدید
2 پاسخ 156 بازدید
سوال شده ژوئن 16, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط شادی
3 پاسخ 304 بازدید
سوال شده ژوئن 13, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط مریم
1 پاسخ 116 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط زهراامیری
3 پاسخ 165 بازدید
...